2015年12月31日 星期四

2015 Review




今年D 時間過得超快......係時候做少少回顧: 
<工作> 係呢間公司大家都對我好好,實在要為此感恩呢。另外,慶幸工作方面尚算順利,出年有得衝出亞洲。😁 

<讀書> 我深信入中神一定會係我人生中其中一個最有智慧既決定。讀書唔單止增加腦袋既一點知識,更使我更認識神既愛有幾咁長闊高深。另外,我發覺我好鐘意呢度🙈 

<關係> 人大左,開始要接受自己既心力冇以前咁充沛以及要負既責任多左,無奈之下都係要減少見朋友既時間...謝謝重視我的你們呢,多謝你肯同我分享你既心事&會記得我既需要!

<愛情> 可以與妳分享生命的事情是我的福氣~~平平淡淡真好!

若果要說結語的話,我會想說......願你的靈加倍感動我,在尋索召命的路上繼續努力!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...