2010年7月30日 星期五

紆尊降貴?!

 

這星期有幾個領受,不得不說神真係好勁!! XD
好多明白多D神既道阿~~
1)
今天補習,遲了開始.我在pacific coffee等左大半小時.
老實說,有點不耐煩.因為我到兩點幾都仲未食午餐..
好肚餓,耐性直線下降...
剛剛回家,突然想到,其實神而何嘗唔係一直等緊我?
我仍有很多不好的地方,但衪仍一直默默等待..
又唔見佢唔理我..
我當常常感恩!我一直也學不好這份功課..
2)
有些時候,我有個想法,就是:
我為神努力做呢樣個樣..如果唔係聽神話我先唔會做..
做左之後冇結果/冇人回應,唔關我事架..
我都好委屈..
我呢D"熱心為主"既人,冇功都有勞吧..
我願意放棄自己,為主作工wor..幾大付出..
冇結果,我都好hurt..我也是受傷的一個喔..
初初,我覺得咁諗係完全冇問題..
但今天看了半本莫樹堅牧師所寫的<黑社會牧師的經營之道>後,
有另一番想法.
到底我把自己放在一個怎樣的位置上?
我為主作服侍,好勁,好叻?
我事奉,應該有成果?
不知不覺間,不當的心境令我把自己放在一個不當的位置..
事奉,唔係因為我有能力,而係因為主願意用我,不是嗎?
面對需要,我願意承擔嗎?
回應衪,係應份..肯承擔,係回應上帝的愛
但我唔應該用咁既心態去做某些服侍..
到見上帝面既日子,佢自然會數算我的功過..
我唔駛做埋佢個份..
事奉,就是靠主得勝..
好多時,有D野在我地眼中未必有希望..
但在人不能、在神凡事都能..
現在的事奉,也是如此..
事奉,不容易..
好多掙扎,有時仲會頹..
更大獲的是,會覺得自己咁唔掂,不配得到神既愛..
剛想起這段經文,這也算是我事奉的原因吧..
"因為我在人的權下,也有兵在我以下。對這個說、去、他就去。對那個說、來、他就來。對我的僕人說、你作這事、他就去作" (馬太福音8:9)
對上帝負責,履行我的責任,就是如此..
面對困難..我抱住咁既想法:
好聽D叫做因為上帝,明知不可為而為之,佢總有預備.
難聽D叫做因為上帝, ....

袁崇煥,真心欣賞你.
(唔係因為下面句說話囉..)

這是新的網絡神獸..
草泥馬既新同伴──雕娜馬
我第一次聽笑到傻左..
(適逢粵語保衛戰,支持一下自己的語言總可以吧~)
邊個話識得多聖經就唔會諗歪?
有些想法,似是而非..極危險..
我真係要常常回想什麼係事奉既意義呢..
暑假仲有一個月,唔知仲會諗到D咩呢,哈哈
Like · · Share · Delete

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...