2009年5月26日 星期二

Tuesday, May 26, 2009

 

今日執相,突然發現三個好熟悉的身影~
原來我地F.2時已經見過~~xdd



有人講過生BB之前係咪應該考晒張證書先,
昨日深有體會...
自問無愧,不過我無法控制一些變數而已
點都好,我真的很享受呢11小時..

今次真係跌晒眼鏡囉,
竟然會咁..
要做的我已經做左.
其他的,與我何干

危難臨到我信靠你
深知你必領我度過
你信實為我堅持到最後
在患難中要喜樂!

RE 力勞豬:
得啦得啦,我聽日搵fd問佢拎pp比你~~
咁得未呀~~快d多謝我啦~~
我岩岩先記得星期四係holiday,咁我點搵你食飯呀@@
RE sunny:
當日我作呢首詩既意思係: 現在呢一個stage(天真)既我走了,我又走進了另一個stage.
並唔係你所想像的那樣~
可否不天真的走?? 拭目以待~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...