2009年5月16日 星期六

Saturday, May 16, 2009

 

君不須防人不肖、眼前鬼卒皆為妖
橫掂一百個人,有一百個解讀方法,不是嗎??
擇善固執



就黎做完呢份job了~~
打字幕打到傻左..
不過呢次經歷都幾有趣丫~xd

仲有半個月就係teen兵了..
唔知到時會係點呢?
當心情已壞到極點時
我會有心情上course嗎?
我什麼也不知道...
心情差,真的什麼都不想做,不想理..
可還有很多事要趕住做呢..
一星期內我要將所以野預備好..
唉..
depraving..


RE vicson:
對,很忙..
RE nicole豬:
知你抵鍚啦~ 咁你係咪,,,, 哈哈~
你知我份人不嬲都冇咩所謂的~xd
你呢排都好多野搞,係咪?
(我都有睇你xg架~~)
你比心機考埋個試,第時拎番幾個A返黎,
咁我就會好好好好開心的了~~
RE 浩然:
As you wish...maybe...
希望可以吧..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...