2008年4月1日 星期二

Tuesday, April 01, 2008

 

岩岩度過左最近最辛苦既一段日子..
憤怒等負面情緒穿梭於我的心中..
快要到失控的邊緣...
好難解釋點解會咁..
捱得好辛苦..
係唔開心既日子,
一直諗緊兩個動作..
一個係抓實,一個係放手...
我好想抓實主的應許..
另一方面好想放下某些老我..



得到你地的安慰個心舒服左好多..
謝謝你明白我的苦惱..
謝謝你提醒了我..
謝謝妳幫我出主意..
謝謝妳的安慰..
謝謝姑丈的分享..
謝謝母親的叮囑..

昨晚想起一句經文,
淚水又流下來了..
為何會突然想起這句經文?
我都唔知...
今次係第三次了...
當我有苦惱時這句經文總會浮現..
今天收到這個msg~ 好有意思呢~
我的弟兄們、你們落在百般試煉中、都要以為大喜樂.
因為知道你們的信心經過試驗、就生忍耐。
但忍耐也當成功、使你們成全完備、毫無缺欠。

對唔住呀弟兄們,
星期六急急腳走左,
咩都冇同你地講低..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...