2008年3月29日 星期六

Saturday, March 29, 2008

 

越黎越睇到自己既不足...

這幾天反覆思量,
總覺得現今的我有D唔妥..
但就係諗唔到係咩..
上星期五被牧師點醒了..
原來係我認為自己已經夠能耐可以搞掂所有野..
唔需要有神的幫忙..
當我自滿於現有的斤兩既時候,
咁就出事了..
另外,最近既靈修生活都唔係好掂..
缺少靈修的後果就是完全沒辦法聽到神想對我說的話..
日日都係以自我為行事方針..
唔單止咁,我平時都好少負責任為大家守望,
只係成日係度唉聲歎氣..
冇咩點諗過有咩實際行動..
這幾天總是想著這3件事..
唔通我可以繼續保持咁,但係就要求大家有改變?
真係痴蟹說夢..  =.=''
如果唔求變就只有死路一條...



真係覺得自己唔係好夠信心,
今日睇聖經尤其感覺到...
當我數緊D人名既時候..
真係好害怕...
你若能信,在信的人,凡事都能。
我信!但我信不足,求主幫助。

RE 蝦頭:
我知道今次既改變對我有好處~
不過知道好難變,因為一早已經有一套睇法..
E+學緊去改~
RE alan:
又唔算係專登既..
因為想用番舊鏡片,所以得2個choice,咁咪要呢副LOR~
RE andy:
你除左明仲要幫手做丫~
RE monkey:
個個都贊成我埋單?
邊個咁有良心,
連我D錢都想拎..  T_T
睇黎我要星期五晚/星期日至有時間了..
平日就黎冇命..
我今個星期日打比你啦~
RE karena:
冇問題丫~
駛唔駛我send個original file比你??

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...