2008年4月10日 星期四

Thursday, April 10, 2008

 

星期一走左去睇Evangelion: 1.0 - You Are (Not) Alone..
係大銀幕睇eva果然係唔同D~~超有feel喔~
望住初號機暴走,我都好似一齊暴走緊~~~
睇屋島作戰個陣覺得今次隻第六使徒型左好多~
佢一炮打爆晒D 飛彈個下好突出到佢係幾咁勁~
D對白大多係似曾相識,不過依舊令我諗起好多野..

  • <只有不斷經過無數的離離合合,
       才會懂得如何避免傷害別人吧..>
  • <不要再說自己一無所有了..>

期待"破" !! (好想知EVA6號機係咩~~)



星期二完成左一項壯舉---解剖老鼠..
初初超怕要做解剖..
不過最後總算完成了..
D氣味好難頂..
都係唔講太多了..
返到屋企樓下比人撞到..
我仲諗緊發生咩事,
點知行兇者竟然係...
芊彤!
仲見到marco係後面~呢個世界真係好細..xdd




我知道自己的渺小..
有些事情已假裝不了..
有些事我只想要對你說..
我真的好痛好痛..

或許...我會再一次坐在鋼琴前..
只是今次不會有人催促我練習..
而彈的只會是一些我喜歡的歌曲...
RE gary:
不如下次同你傾下呢樣野~~
RE andy:
知啦~~
唱通頂唔預我
<---咁下次你係咪一定出先? XDD

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...