2008年4月6日 星期日

Sunday, April 06, 2008

 

星期四晚好顛丫..
開完組之後去左唱通宵K~
估都估唔到會咁即興..
五個人玩到一點跟住先走去唱...
估唔到你地咁好玩~
真係幾surprise ^^
在夜間的九龍城一邊漫步一邊傾心吐意既感覺真係好正..
可以盡情咁講自己既心事..
唔駛諗後果....
多謝你地呀,組長們..
謝謝你地既意見&安慰..



星期五晚講某件事講到D情感爆晒出黎..
因為我知道有D使命我一定要完成..
我唔想再出現昔日既情境..
但係..我有不少的難處..
好在有好弟兄撐住!

尋晚jacky講起承諾..
個故事令我諗起好多事..
有D承諾我一直都唔講講出口..
因為我怕...怕口輕輕..
真係唔想Break promise..
總會不自覺地會後退幾步..
免得傷人又傷己..
有些事情..
暫時還是不要理會吧
直到我真的了解當中的真義..
尋晚開組..
依舊有好多句講不出聲存在心中..
我唔知應該點講出我既苦惱..
因為我有顧慮...
Gary話我以前已經將好多野收埋係個心度..
我認我係咁的..
這是我的性格吧..
我可以講自己既諗法講兩個鐘都唔停,
又可以兩個鐘都唔多出聲...
希望你地體諒我.....
你地既然咁講,咁我會出口的..
憑良心講出來就可以了,
之後會如何,我唔知道..
交給你了,我的主..

RE alan:
你幾時變左做本尊?  =.=''
明天傾吧~
RE raymond
thx~
我知有新劇埸版會上丫~
我實會搵人睇既~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...