2008年4月21日 星期一

Monday, April 21, 2008

 

星期四..
如果我有心做到好絕既話你會點??
我真係好唔開心..為何會得到這樣的回應?
只能說一聲很無奈..



星期五..
牧C組唱K活動!!
竟然係whampoa唱~
益晒我呢個懶人~
終於唱了"聽海",
仲有特別歌曲--- "半月灣" ~~
歌詞令我想起了一些回憶呢..
跟住走左去碼頭聽海..
第一次覺得海浪聲是如此動人~
我仲奇怪點解海邊冇乜人..
原來打緊三號風球. =.=''

星期六
起身個一刻好唔舒服..
搞到十一點九先落床... =.=''
回去預備祈禱會..
諗落原來我已經好耐冇同迪夾過帶敬拜了~
應該有整整三年..
係rehearsal時重拾了少許久違既感覺~
在預備既時候有一段時間係我獨自企係個臺度..
望住臺下空無一人的坐位..
不期然問了自己一個問題:
"我會有機會站在這臺上說話嗎??"
依家咁問好似怪怪的..
不過..剎那間就是有這個念頭浮現..
收到一個msg
原來佢係因為我一個無心插柳的msg而決定回來祈禱會,
教我驚歎什麼叫萬事皆互相效力~~
今次做伴唱令我獲得好正的經驗~
或者遲D搵一次等我負責先~
聽完道青十&青十一去左食飯~
大家都做左落湯雞..
叫左好多野食~好正~
有個餸辣到我噴火..
多謝karena既好介紹~
跟住係糖水團~
回家途中見到有一個長者跌倒..
Double & Luenmo 諗都唔諗就已經過去扶佢起身..
好欣賞你地丫~
成日真係好開心~





LOGOS又開始了~
今次呢2卷書好似好難咁..
好期待嘉賓導師tiffany既講解(因為未試過~)xdd
Lunch十個人去左飲茶..
只係每位$27~
好抵食~
笑死我了~
夜晚陪阿晴爬地~
妳真係好得意呀~
佢依家已經識企起身&傾電話嚕~~
呢2日同你地send msg好好笑呢~
好高興有咁既機會~~

RE monkey:
過數俾你?不是吧..  =.=''
最多下次比番你啦~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...