2010年1月29日 星期五

Sem B.醉生夢死

Sem B話咁快就過左3個星期,
最近心中頗有孤寂的感覺..
經過上個sem的經歷,我以為自己已經明白一切,
故很想在今個sem幹一番事業..
以為知道要做什麼,故努力向著那方向行進..
走著走著,才驚覺自己已迷失了..
人像是變了,變得縱欲,變得表面,變得兒戲,
像是退化到只顧得在這陸離的聲色光影中隨波浮沈,
享受著迷亂惑人,能麻痺思考的感官娛樂。
醉生夢死,找盡各種能奪去思考能力的刺激,
尋遍各式能讓自己沈迷痴狂得忘卻自我的慰藉。
看到朋友的一段文字,不得不感概他文字功力的高深.
不愧為同齡人中我最欣賞的文人~~
他的話將我的所思所想完全表達了出來...
特在此轉貼~
真的有點不知所措..一件接一件的事情在身邊發生,
自己完全不知可做什麼..
cost mgt, stat, ob..一大批既野充斥在腦海中..
加上其他突如其來的surprise..
小弟實在無福消受..
又有一份大功課要學習,不怕我會fail><
光怪.陸離

2010年1月18日 星期一

忐忑的起伏

非常糟糕呢..
點解會有咁既感受的?!
又係咁啦..
難平衡自己 忐忑的起伏
難原諒我心 反覆的變動
練心好難阿!!!



做左幾日收買佬
原來真係唔容易><
睇黎我都可以預期第時唔駛做咩工了..

個心有好多野,不過唔識打..
努力尋求要走的路!

2010年1月6日 星期三

成績.男人的詭詐

睇左今次個成績,有點無言..
一Q清袋 ><
好既兩科好好,但係比另外一科打沉了...
士氣不高呢...今個假期放到自己都冇咩心機..
聽日要重新上路!



在這個sem break中聽了很多別人的事..
當中有不少實在令我感到無奈..
男人阿,到底你們知道自己在做什麼嗎?
真的不明白為何你們要如此傷害他人的心..
聽得多,自己都開始唔知比咩回應了..
唔gur? 擺明..
嬲? 就黎唔識發火了..
只是有淡淡的傷感而已
我真的明白別人的需要嗎?
除了神,有誰能明白人心為何?
當知道我心同樣詭詐後,到底我可以幹什麼?
今年,可以學懂更多嗎..


re vicson:
下個sem應該會同lib做朋友..><

2010年1月1日 星期五

發泄-- what I do defines me

 

這個note係用黎比我發泄的...
聽到一些說三道四的話,真係唔係好gur..
我同你(地)解釋過了吧..點解你(地)依然會比咁既反應我?!
一係我講既野信唔過,
一係你(地)當我講廢話,
請自行任擇其一
喂,唔該照顧下我的感受好嗎?
我唔係奉旨比你(地)窒的..
有D野,唔係我可以控制的,
可以做既,我已經做左,咁我都冇計假..
你當我係萬能?
最多下次我自動摺埋,
到時一定唔會落人口實啦咁.
咁係咪會比較好D?
我唔出聲唔代表我鐘意, 只係我唔想為同一樣野解釋N次.
你係要唔信,我講一千次結果都係一樣..
信又好,唔信又好,與我何干?
既然係咁
下次唔好信我囉,OK ?
what I do defines me.
*始終...我的氣量還是太小了.

Like · · Share · Delete

    • Double Ding Ding add oil, muah

      January 2, 2010 at 12:25am · Like

    • Sandy Tang 對唔住,我有窒你..我錯了XD
      hahahha~哄下你開心姐..唔好咁嬲la..2010 1開始就咁嬲唔好的ar...ok??

      January 2, 2010 at 3:38am · Like

    • Dreamie Yau who make you feel mad? tell me the truth(*_* haha)

      January 4, 2010 at 7:41pm · Like

    • Yeung Ka Kei 唉...有d野都唔知點講...所以咪冇出聲囉...
      只能說..我知自己做緊咩...
      d人唔信就算

      January 5, 2010 at 12:11am · Like

    • Dreamie Yau you're right!!!有d人係甘架啦~這世界上,咩人都有既...唉

      January 5, 2010 at 9:07am · Like

2009年12月31日 星期四

2009 Review

補番打09年發生既事先~



1)Teen兵
哈哈~呢個真係唔講唔得~
人生有幾多個長假期?
可以完全將一個半月的時間交比神,
呢個經歷超級正!
好開心識到一班對神有火既弟兄姊妹,一齊為神發顛~
有很多機會突破自己,very good~
2)Asso  year1 sem A
呢13個week的學習生活真係刺激過坐過山車...
經歷多到嚇親人><
成個人都econ & acct 左...@@
只有經過疾風,才會知道...
3)傳道授業解惑
與其說這是task,倒不如說這是我的娛樂~
可以成日講故事~XD
有得,也有失,就是喉嚨成日都唔舒服.. ><
不過,我深信"教養孩童,使他走當行的道"會是我繼續走的方向~
為了我的兩個夢!
4)信仰低潮
成年入面,有好長時間自己都唔想理神..
被現實的很多事擊倒了,叫我不知該怎樣面對神...
好像冇晒盼望似的..
我知神冇比我入絕路,不過係自己唔想搵佢..
考完AL即時唔掂..teen兵時好左,之後又時好時壞.
最後年尾都好番~~
5)一杯咖啡
原本我以為自己會係"不思量"的,
不過再一次搵到機會了解自己原來係幾咁容易比一D野影響...
6)F.7
他強由他強,清風拂山岡。他橫任他橫,明月照大江。
最後都係失敗><
7)shut down AT field
09年嘗試更加開放自己,成功左一半吧~
有D野,還是不願意對人開口...
還要學習!
有D野係關人地事,所以唔可以打係度..
回望過去,一年比一年多challenge呢..


RE sunny:
agree~

2009年12月29日 星期二

幸福與知識

 

人,果然是要透過悲劇,才能記住些甚麼吧。
既然能決絕地斷絕聯繫,為甚麼最終原來仍不能舒己忘懷?
<copy from 一個我好欣賞既人>


在這個年代,有自己style既人實在太少了.他是其中一個..
記得中三時我倆可以討論人生問題達數小時,
在中四,中五時可以一起因為奇幻文學而瘋狂...
不得不說,他是我認識的朋友中最能寫得一手好文章的人...
不過,他好像沒有打算成為一個作家吧..
他講野成日都會不留情面,不過他偏偏就是如此的眼光獨到..
真的很懷念昔日的時光..



幸福不在於知識,而在於獲取知識。
有些書淺嘗即止即可,有些書狼吞虎嚥即可,
而只有很少的幾本書我們必須細嚼慢嚥、消化吸收。
呢排我真係覺得好幸福~~xd
因為可以成日睇小說&睇書~
好多書債>< 因為我不停開新書睇..
全部都係Long term liabilities @@

說「到時候才算」其實是代表了什麼? 對!就是說的人根本不願意去承擔「責任」。
很有同感...  記得以前有幾個弟兄姊妹都曾經同我分享過..
今日見到人係hk blog打,好有point!

09年又差唔多完了..是時候想想今年發生過什麼事...

真的想說一聲... 我日!

2009年12月23日 星期三

年青人離開教會的原因=冇將信仰放在首位?

 

個hard disk壞左..
勁灰...希望我D相冇事啦..  ><



一個教會流失研究發現,18-22歲是流失的高危期.如果問年青人離開教會的原因,他們通常會話:"上左大學冇時間"或"番唔番教會其實冇咩分別".我地好容易就會將講呢D野既人理解為佢地冇將信仰放在首位.
但...這就是真相嗎??
其實有不少年青人離開教會的原因係因為佢地對信仰同教會有一定的期望同投入,但係得唔到足夠既餵養和回應.加上教會未能適切回應社會,以及言行不一的壞見證,令佢地無奈離開...
<from 基道文學,自己改左少少>
我開始有點害怕自己冇去努力明白大家的需要..
自從上星期六係咁爆晒最近一年既感受出黎之後,成個人free左好多..
要努力學識handle呢!
塔木德比左不少提示我,真好~
要比心機做一個基督徒!

 



今日清左3本書,正到爆~
終於可以繼續消滅家中的藏書了~ yo~
我的低能之道系列真係好好笑!笑到傻~



兩個法國人和兩個猶太人搭火車旅行。
法國人很單純,一人買了一張票;猶太人精打細算,兩人只買了一張票。
車長查票時,兩個猶太人躲進廁所裡,車長敲敲門,門縫裡伸出一隻手拿著一張票,就這樣過關了。
回程時,法國人也決定只買一張票,精明的猶太人這次決定不買票。
查票時,法國人趕緊躲進廁所裡,過了一會,猶太人在廁所門外敲門,
法國人拿著一張票從門縫中伸出來,猶太人說:謝謝!趕緊衝到前面一節車廂的廁所裡。
這就是猶太人,不斷地翻新創意!

2009年12月18日 星期五

破,Clone wars

忍唔住去左睇破..
真係有衝動想遲d去睇多次!
今集明日香同綾波麗非常搶眼喔..
搞到我都有d鐘意明日香添~
睇到暴走時真的很high呢~~hehe
今次庵野秀明真係做左好多野去整到套野更完美,,
唔通..要等成年先等到Q..  T_T


做大人,需要有點狡猾
深明傷害之道,才懂善待他人
<加持>

睇戲時特地記下來..
さぁ、約束の時だ



Fear leads to anger.
Anger leads to hate.
Hate leads to suffering.
clone wars season 2,我來了!
勁鐘意d clones~XD
原來,我係好景仰騎士道精神的~



自己feel到,我對一些事情仍然是何等的心硬..
很可怕...
在成長的路上,繼續發現那些不自知的特質..
最近又搵多樣,知左之後真係勁無奈..
睇黎我要去續約..

re 力勞豬:
係衰好大喜功丫..
我似衰個樣咩@@

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...