2009年12月31日 星期四

2009 Review

補番打09年發生既事先~



1)Teen兵
哈哈~呢個真係唔講唔得~
人生有幾多個長假期?
可以完全將一個半月的時間交比神,
呢個經歷超級正!
好開心識到一班對神有火既弟兄姊妹,一齊為神發顛~
有很多機會突破自己,very good~
2)Asso  year1 sem A
呢13個week的學習生活真係刺激過坐過山車...
經歷多到嚇親人><
成個人都econ & acct 左...@@
只有經過疾風,才會知道...
3)傳道授業解惑
與其說這是task,倒不如說這是我的娛樂~
可以成日講故事~XD
有得,也有失,就是喉嚨成日都唔舒服.. ><
不過,我深信"教養孩童,使他走當行的道"會是我繼續走的方向~
為了我的兩個夢!
4)信仰低潮
成年入面,有好長時間自己都唔想理神..
被現實的很多事擊倒了,叫我不知該怎樣面對神...
好像冇晒盼望似的..
我知神冇比我入絕路,不過係自己唔想搵佢..
考完AL即時唔掂..teen兵時好左,之後又時好時壞.
最後年尾都好番~~
5)一杯咖啡
原本我以為自己會係"不思量"的,
不過再一次搵到機會了解自己原來係幾咁容易比一D野影響...
6)F.7
他強由他強,清風拂山岡。他橫任他橫,明月照大江。
最後都係失敗><
7)shut down AT field
09年嘗試更加開放自己,成功左一半吧~
有D野,還是不願意對人開口...
還要學習!
有D野係關人地事,所以唔可以打係度..
回望過去,一年比一年多challenge呢..


RE sunny:
agree~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...