2009年12月18日 星期五

破,Clone wars

忍唔住去左睇破..
真係有衝動想遲d去睇多次!
今集明日香同綾波麗非常搶眼喔..
搞到我都有d鐘意明日香添~
睇到暴走時真的很high呢~~hehe
今次庵野秀明真係做左好多野去整到套野更完美,,
唔通..要等成年先等到Q..  T_T


做大人,需要有點狡猾
深明傷害之道,才懂善待他人
<加持>

睇戲時特地記下來..
さぁ、約束の時だ



Fear leads to anger.
Anger leads to hate.
Hate leads to suffering.
clone wars season 2,我來了!
勁鐘意d clones~XD
原來,我係好景仰騎士道精神的~



自己feel到,我對一些事情仍然是何等的心硬..
很可怕...
在成長的路上,繼續發現那些不自知的特質..
最近又搵多樣,知左之後真係勁無奈..
睇黎我要去續約..

re 力勞豬:
係衰好大喜功丫..
我似衰個樣咩@@

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...