2009年12月23日 星期三

年青人離開教會的原因=冇將信仰放在首位?

 

個hard disk壞左..
勁灰...希望我D相冇事啦..  ><



一個教會流失研究發現,18-22歲是流失的高危期.如果問年青人離開教會的原因,他們通常會話:"上左大學冇時間"或"番唔番教會其實冇咩分別".我地好容易就會將講呢D野既人理解為佢地冇將信仰放在首位.
但...這就是真相嗎??
其實有不少年青人離開教會的原因係因為佢地對信仰同教會有一定的期望同投入,但係得唔到足夠既餵養和回應.加上教會未能適切回應社會,以及言行不一的壞見證,令佢地無奈離開...
<from 基道文學,自己改左少少>
我開始有點害怕自己冇去努力明白大家的需要..
自從上星期六係咁爆晒最近一年既感受出黎之後,成個人free左好多..
要努力學識handle呢!
塔木德比左不少提示我,真好~
要比心機做一個基督徒!

 



今日清左3本書,正到爆~
終於可以繼續消滅家中的藏書了~ yo~
我的低能之道系列真係好好笑!笑到傻~



兩個法國人和兩個猶太人搭火車旅行。
法國人很單純,一人買了一張票;猶太人精打細算,兩人只買了一張票。
車長查票時,兩個猶太人躲進廁所裡,車長敲敲門,門縫裡伸出一隻手拿著一張票,就這樣過關了。
回程時,法國人也決定只買一張票,精明的猶太人這次決定不買票。
查票時,法國人趕緊躲進廁所裡,過了一會,猶太人在廁所門外敲門,
法國人拿著一張票從門縫中伸出來,猶太人說:謝謝!趕緊衝到前面一節車廂的廁所裡。
這就是猶太人,不斷地翻新創意!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...