2009年6月30日 星期二

Tuesday, June 30, 2009

 

一切都在袮手中..
自己的籌謀不少,但我知掌權的是我的神!
放榜了...

2009年6月25日 星期四

Thursday, June 25, 2009

 

teen兵好快就過左2個星期了..
我地一起經歷了笑聲與淚水..
一起在主裡成為一家人...
好開心有咁既時光~~xdd
與此同時,好多衝擊波呢..
對自己的價值觀,異象,思維..
真係諗左好多..
同時,亦多了迷茫..
我思,故我在..(最近見人msn用左呢句~)
唔駛擔心我~~我一日唔諗野的話會死的><



不打沒有把握既仗
呢個可以話係我既格言..
冇錯,在神凡事都能,
但人冇理由唔盡自己既責任,
然後咩都推晒落"神會搞掂晒"呢句度..
我覺得咁叫不負責任,而唔係"憑信心做事".
正因為咁,所以我成日諗埋一大堆野..
左諗諗,右諗諗,咩都諗...
可能有人覺得我好無聊啦..(我唔介意認的~哈哈)
不過呢個係我思維方式..
只是,呢套mindset未必有人明..
或者,得好少人會明吧..
畢竟......
其實,有D電影係幾反映到我既內心世界的...


RE 林記:
係咩~~大家都大左好多丫~
人大18變~
RE 夢:
遲d同你share~
一言難盡

2009年6月16日 星期二

Tuesday, June 16, 2009

 

話咁快就過左幾日teen兵了~
組員們真的好好!!
令我有機會係青10之外既地方學習不同的功課..
我真係好享受係當中的分享時間呀~~
我覺得自己的心境有改變丫~~嘻嘻~
參與teen兵令個破口細左不少..
不過,我應該仲係唔明白什麼是真正的S²機關..
另外,失眠的問題真的很麻煩...
唉..



見番小學同學,大家都變左好多呢~~


我還是太在意某些說話..
氣量..

這是怎麼樣的領悟??

re 力勞豬:
唔記得就算啦~~
仲有幾多科未考呀?
努力丫!!
re sunny:
莫名的悲哀..
惟有儘量身教,影響身邊的孩子吧..

2009年6月9日 星期二

Tuesday, June 09, 2009

 

我已失掉一個了,
所以..真的不想失掉另一個..
那件事,我一直同自己講由它過去,因為有d野根本唔到我控制,
可我內心依然是有一根刺..
對人交心,心底同樣渴望那人真心待我..
而不只是那表面上的友誼..
努力過,得不到,只能說謀事在我,
但結局由不得我..
早些時候的那個感動,那個amazing的感動.
我知我要咁做..
父呀,求你幫助我..



星期六去左聽sing con..
妳唔同左好多呢.. 我講唱歌~~
起碼,同以往我所聽的很不一樣..
我知妳得既~~努力丫~
不過,我幾時多左個五個字長既花名?! 妳快d解釋!!

而最近我於網上認識的一位十多歲的中學生, 她對社會以至世界議題, 人生哲理上獨特的自我思想及批判思考完全超乎同齡學生應有之成熟及見解, 但不幸的是, 她於學校完全沒有知心的同學與其交流, 甚至鄙視及排斥她, 皆因她們只對甚麼棒棒堂, 花樣男子, FACEBOOK的心理測驗, 肥皂劇的發展討論感興趣。
<copy from the internet>
不能不說這是一件十分諷刺的事。知識原本應該是打破隔閡,打破成見的利器,到頭來卻成了我們用沙紙堆砌的囹圄;知識原應是擴闊我們眼界的窗子,到頭來卻成了觀天的幼管。
<copy from the internet>
睇完呢2段,真係好無奈..
這亦是我的悲哀&感受..不過,算了吧.. 

不思量,自難忘


teen兵..終於開始了..
星期二入camp,

re alan:
我估唔到嘛~~@@
星期四食囉~
re andy:
又關我事?!
re賜
係我要多謝你至真~
在你地身上我真的學到好多..
無論是信仰,還是做人..

2009年6月5日 星期五

Friday, June 05, 2009

 

終於可以上番網了~追miss左的小說追到我傻左><
根據非正式統計,自從考完AL之後,我睇既書大多係少用腦的..
今日睇<無限未來>,終於被迫拎番個腦出黎@@
因果律,平行世界..在小說中睇到這些,實在太屈機了..實在太正了!!



生命與生命每一次的交會,對我而言是無比重要的..
不論是同人行街window shopping,還是深夜傾計加睇日出..
十分享受當中既感覺~ 那是多麼動人啊..
很奇怪為何我會將一些事情常常排在口邊吧..
因為我想你明白我所說的是認真的..
同時亦提醒緊自己昔日我曾應承過你什麼事..

我怕情感起伏, 因而疏忽了我的羊。
我怕對神認識不夠深, 以致教錯我的羊。
我怕看不透自己軟弱, 結果拖累了我的羊。
我怕自以為是, 令羊沒有跟著上帝。
深得我心呢..這位弟兄的文字往往令我有好多的反思..
尢其係以上幾句話,對現時的我有很大的提點作用..
看來我應該做點事情了..對我而言是另一個challenge..
父呀.我要將你的話藏在心裡,免得我得罪你

長洲之行,很愉快的一天~
玩到傻左~~xd
或者我要考慮下再去多次~




re vicson:
係合約問題..不過搞掂了~
re 浩然
我明白你說什麼...只是,有時組長的職分會令我不願在開小組時談那麼多..
放心,我會學去講出來的~~
不過冇咁快可以..
re raymond
你又搞咩丫?? 記住我們背後有誰撐喔~~
re herman
如果當日我自私一點的話,我應該會暴走的了@@
有d野係雙方既,
我唔係岩晒,同樣,我都唔係錯晒..
只能這樣說...
all in all, 依家好好多了~~
re 力勞豬
我幫過你什麼??(發呆中..)
點解我唔記得既><
下次打比你囉~
星期六,我會黎撐你的~
記得keep住最佳狀態呀~~
re 阿夢
這個blog是我的真心話嘛~~XD
想要回"自由"?? 是怎樣的自由??

2009年5月29日 星期五

Friday, May 29, 2009

 

在這個xg中,自己一直都很少打長的日記,
一來是沒時間(我每次打都要諗好耐,不停整理思緒)
二來是不想在公開的地方說那麼多話,寧願寫得隱悔點..
但今日我想詳細一點分享一下自己最近的心事...
自從考完AL之後,整個人終於可以從書堆中爬出來,
可我要面對的,是另一些令人煩心的事..家事...
原本以為自己可以在參加teen兵前盡情享受一個月的時光,可我錯了..
在這個月,自己正經歷著另一種的壓力,沉重的壓力..
口中無說,可自己知自己事,我的心一直快樂不起來.
海邊又再度成為了我時常出現的地方..
不論是自己一個還是與朋友一起..
只有在此處,內心才可暫時忘掉那不快..
不知為什麼,這處總是能夠令我平靜下來.
一次又一次,一次又一次..我又成為常客了..
三年後再一次如此...
在這些日子中,我的心常常出現一句話:"不如什麼也不要理會吧.."
沒錯,心情差真的什麼都不想理..
以前很喜歡找人聊天,可現在沒心情了..
依加? 有人搵我咪傾下囉.
如果...有人唔介意同一個沒精打釆的人傾計的話..
"事不關己,已不勞心"
自己漸漸傾向無視一切在我身邊發生的事..
最好就咩都唔好煩我添..
孤獨成為了主旋律..
很多事情,真的說不出口..
因為涉及的人不止我一個,
講不出聲,但我又好想有人安慰,
真係夠晒矛盾..
我知道上星期六我係有一股怒氣在心中的..
心情唔好,咩都睇唔順眼..
當晚自己來來回回在暴走的邊緣踩界..
臨走時我已經知道是自己的心情作怪..
可我的心情就是如此低落,如此落寞..
在呢段日子中,謝謝某些人的安慰及支持..
如果冇左你地,我應該會散架了吧..
我會記在心中的!
朋友們,如果你有機會看到這篇文章的話,
容我向你們說一句:"對不起"
如果最近我在言語上有得罪的地方,
請原諒我..
如果我向你說過一些語氣很重的話,
請你話比我知..
人有疾病,心能忍耐;心靈憂傷,誰能承當呢?
ps:
if you are not with me, then ...
歡迎自行解讀整篇文章,
我相信你們清楚我係一個點既人,
多餘話就不講了.
有D野解釋與否都一樣..
我自問無愧就可以了



應該有好一段時間冇得上網了,
唔知幾時先同上網公司傾掂數..
希望可以快點吧..  ^~^

2009年5月26日 星期二

Tuesday, May 26, 2009

 

今日執相,突然發現三個好熟悉的身影~
原來我地F.2時已經見過~~xdd



有人講過生BB之前係咪應該考晒張證書先,
昨日深有體會...
自問無愧,不過我無法控制一些變數而已
點都好,我真的很享受呢11小時..

今次真係跌晒眼鏡囉,
竟然會咁..
要做的我已經做左.
其他的,與我何干

危難臨到我信靠你
深知你必領我度過
你信實為我堅持到最後
在患難中要喜樂!

RE 力勞豬:
得啦得啦,我聽日搵fd問佢拎pp比你~~
咁得未呀~~快d多謝我啦~~
我岩岩先記得星期四係holiday,咁我點搵你食飯呀@@
RE sunny:
當日我作呢首詩既意思係: 現在呢一個stage(天真)既我走了,我又走進了另一個stage.
並唔係你所想像的那樣~
可否不天真的走?? 拭目以待~~

2009年5月25日 星期一

Monday, May 25, 2009

 

天真的我走了
正如我天真的來到這世上
我慢步離去
作別難忘的往事
大雨傾盆而下
彷彿為我而哭泣
這幾天番看自己中五的隨感錄,
發現自己以前寫下了這首"新詩"
這真的是我寫的嗎,我一點也不記得了..
不過幾應景..
這兩年自己的領受多了,境界高了,
可文字功力好像沒有什麼大變化..



我所做的很rush嗎? (謝謝某君提醒~)
如果說"如同一人"是我心中的夢
那我希望是"如同一人"的為神作工,
而不是其他..
將心比心,你就會明我講咩了.
只是現在,我不會說什麼..
是你太年輕,還是我太harsh?

嬉笑怒罵背後是什麼?
相信妳也明白...
我唔知應該點了,
除了這些外,我真係唔想講野.
我是傾向自我回復吧...

re vicson:
冇錯呀~~xd

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...