2009年6月5日 星期五

Friday, June 05, 2009

 

終於可以上番網了~追miss左的小說追到我傻左><
根據非正式統計,自從考完AL之後,我睇既書大多係少用腦的..
今日睇<無限未來>,終於被迫拎番個腦出黎@@
因果律,平行世界..在小說中睇到這些,實在太屈機了..實在太正了!!



生命與生命每一次的交會,對我而言是無比重要的..
不論是同人行街window shopping,還是深夜傾計加睇日出..
十分享受當中既感覺~ 那是多麼動人啊..
很奇怪為何我會將一些事情常常排在口邊吧..
因為我想你明白我所說的是認真的..
同時亦提醒緊自己昔日我曾應承過你什麼事..

我怕情感起伏, 因而疏忽了我的羊。
我怕對神認識不夠深, 以致教錯我的羊。
我怕看不透自己軟弱, 結果拖累了我的羊。
我怕自以為是, 令羊沒有跟著上帝。
深得我心呢..這位弟兄的文字往往令我有好多的反思..
尢其係以上幾句話,對現時的我有很大的提點作用..
看來我應該做點事情了..對我而言是另一個challenge..
父呀.我要將你的話藏在心裡,免得我得罪你

長洲之行,很愉快的一天~
玩到傻左~~xd
或者我要考慮下再去多次~




re vicson:
係合約問題..不過搞掂了~
re 浩然
我明白你說什麼...只是,有時組長的職分會令我不願在開小組時談那麼多..
放心,我會學去講出來的~~
不過冇咁快可以..
re raymond
你又搞咩丫?? 記住我們背後有誰撐喔~~
re herman
如果當日我自私一點的話,我應該會暴走的了@@
有d野係雙方既,
我唔係岩晒,同樣,我都唔係錯晒..
只能這樣說...
all in all, 依家好好多了~~
re 力勞豬
我幫過你什麼??(發呆中..)
點解我唔記得既><
下次打比你囉~
星期六,我會黎撐你的~
記得keep住最佳狀態呀~~
re 阿夢
這個blog是我的真心話嘛~~XD
想要回"自由"?? 是怎樣的自由??

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...