2009年6月16日 星期二

Tuesday, June 16, 2009

 

話咁快就過左幾日teen兵了~
組員們真的好好!!
令我有機會係青10之外既地方學習不同的功課..
我真係好享受係當中的分享時間呀~~
我覺得自己的心境有改變丫~~嘻嘻~
參與teen兵令個破口細左不少..
不過,我應該仲係唔明白什麼是真正的S²機關..
另外,失眠的問題真的很麻煩...
唉..



見番小學同學,大家都變左好多呢~~


我還是太在意某些說話..
氣量..

這是怎麼樣的領悟??

re 力勞豬:
唔記得就算啦~~
仲有幾多科未考呀?
努力丫!!
re sunny:
莫名的悲哀..
惟有儘量身教,影響身邊的孩子吧..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...