2009年6月25日 星期四

Thursday, June 25, 2009

 

teen兵好快就過左2個星期了..
我地一起經歷了笑聲與淚水..
一起在主裡成為一家人...
好開心有咁既時光~~xdd
與此同時,好多衝擊波呢..
對自己的價值觀,異象,思維..
真係諗左好多..
同時,亦多了迷茫..
我思,故我在..(最近見人msn用左呢句~)
唔駛擔心我~~我一日唔諗野的話會死的><



不打沒有把握既仗
呢個可以話係我既格言..
冇錯,在神凡事都能,
但人冇理由唔盡自己既責任,
然後咩都推晒落"神會搞掂晒"呢句度..
我覺得咁叫不負責任,而唔係"憑信心做事".
正因為咁,所以我成日諗埋一大堆野..
左諗諗,右諗諗,咩都諗...
可能有人覺得我好無聊啦..(我唔介意認的~哈哈)
不過呢個係我思維方式..
只是,呢套mindset未必有人明..
或者,得好少人會明吧..
畢竟......
其實,有D電影係幾反映到我既內心世界的...


RE 林記:
係咩~~大家都大左好多丫~
人大18變~
RE 夢:
遲d同你share~
一言難盡

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...