2008年6月28日 星期六

Sunday, June 29, 2008

 

十分感恩!! Wargame活動終於有足夠人參與,可以開辦了~~
謝謝主的看守帶領,大大加人數給我們!!
期待到時大家奮勇殺敵~~xd
昨夜,可以聚在一起傾談心事,
氣氛,實在有點沈重.
但我好高興可以有這樣的時間.
互相支持吧~
有些事情我實在不知應該點好,
我想講,但係實在講不出口.
同時,我又知我一定要講..
陞胤今日既分享講中晒我既感受..
佢一路講我一路點晒頭...
"我們在這裡真好"??
唔可以容讓這件事情發生!!
我知道非做不可
No sacrifice, no victory.
深深的感受到呢句話既意思..
沒有犧牲,又怎會有勝利?
在此處,要多謝sunny & vanessa的幫忙~
你地帶logos帶得超好~
明天,祈禱會!!



RE gary:
唔使親身經歷較好<---睇下是什麼吧~
armyfight打住先~因為冇得打advanced war  T_T

2008年6月26日 星期四

Friday, June 27, 2008

 

起始全因為一個偶然的動作..

一個平時總會做超級多次的動作..

但想不到的是,這次竟然會帶來如斯的結果..

這是我所期待的嗎?是的...

但當這出現的時候,我反而有不知所措的感覺..

3:27

岩岩研究緊點作唐山大地震既閱讀報告,睇到王子蘭的故事..

我猜她在那八日七夜中,早已失去了時間這個觀念..

而對我而言,也是如此...

知多了,

多了許多,超出我的預期..

想多了,

開始有一個想法..


Re 期:

我會的~~ ^^

有時間同你傾下呢樣野...

2008年6月25日 星期三

Thursday, June 26, 2008

 

今日發生左幾樣野,
令我深信我F.6讀B.S係非常正確的~
Unity of command
Effective communication
我覺得主是有安排的..
使我可以係今年活用B.S所教既野..
當我上緊堂既時候,我無時無刻都係諗緊相關既事...
結果係,上B.S.堂=上另外週間課程~
係咪好幸福呢,XD
管理的藝術在於抉擇



好耐未試過係讀書上有爭雄鬥勝既心..
但係今次我真係好想好想贏..
Who exactly are you doing this for?
我係唔會答"For Narnia"的!!

徵兵令已靜靜的來到,
我們係時候要作出回應了!!
最近有這樣的感覺..
我們要慢慢接棒...
今個暑假,要做兩個哉培..
實在太好了~
Ps: 有冇人想分工丫?

2008年6月23日 星期一

Tuesday, June 24, 2008

 

星期日係322同種豆界其中一位高手Iwin傾計,
諗番起我地一早係四年前既暑假已經相識..
時間真係過到好快呢~~
仲有一樣野...
原來我係中二既時候係有機會一早認識浩然的~
估你唔到~~



唔識講我既心情係點..
有D野唔到我不相信這個現實..
我真係唔知可以做D咩..
呢場爭戰真係唔容易..
這是一個catalyst..

我真係要承認係呢件事上,
我極度預備不足..

Tuesday, June 24, 2008

 

我知道,有些東西像天星碼頭一樣,
是我不願意將之拆掉的...
或許在將來的某天,我會笑著回望這段時光..
難忘,亦不想忘.
12.
我知道自己應該點的,不會令自己有後悔的機會.



連續兩天,獲得了很多領受..
我不要偏行已路!!!

高高低低,落差實在太大了..
吃不消..
我預左Bio會低分的,不過望住份卷依舊好難受..
非戰之罪,奈何....

2008年6月17日 星期二

Wednesday, June 18, 2008

 

以我依加既身體狀況,我真係唔知自己仲可以點去迎戰Bio..
連續n日失眠,搞到勁冇精神..
點打仗呀...
想訓又訓唔到,真係大整估.. =.=''
BS我就話可以照死撐,
Bio真係冇可能...
預左壯烈犧牲.....


這三天,不斷在想某件事..
我話要將決定權交托比袮,但係我個心仍然好亂..
點好?

2008年6月13日 星期五

Saturday, June 14, 2008

 

讓我心全為神,每晝每夜去宣講,
將一生交給主努力幹。
我知道這是我應行的路..
但係在那個地方,我需要先行解決某些事...
如果唔係根本咩都做唔到..



我可以欺騙自己令自我感覺極度良好...
那不是挺好麼..
可是我不能..我不能..
只好任由自己漂浮在現實的海洋中,
直等到那日的來臨..
P.U.S.H.

尋日睇多次Batman既預告片~
睇到勁high~~
唔睇真係對唔住自己..
今集應該有超多隱藏意思..




RE 得步:
下次要傾耐D!!
RE vance:
我唔係傻瓜丫..  T_T
RE vicson:
好呀~你約我丫~~

2008年6月10日 星期二

Wednesday, June 11, 2008

 

去完2日一夜既退修營了~~
老實講,我是帶著期望與及傷感入camp的..
因為昔日我曾在同一個地方受到傷害...傷口至今仍未癒合....
坐車出入camp時大家都好同心咁唱住詩歌,
呢種感覺好特別..一切都是自發的,由衷的..
好享受這樣的唱詩時間..唱到勁high~~
入到camp,我終於可以有機會徹底地休息了..
之前既兩個星期我都飽受失眠之苦..
真係好好訓~~
之後有一段獨自靈修既時間..
段經文好反映到我現今服事既境況..
下次xg或者分享下我既領受~
係個camp入面,有好多時間同組長&導師坐埋一齊講自己既野..
謝謝你地耐心既聆聽!!
最難忘既是係第二日下午於某個樓梯位傾計既時間..
有機會分別同Ellen,Double,阿魚講自己既心事,
好enjoy呀!!
總括而言,今次個camp使我得以被repair & rebuild..
好開心有退修既機會,
可以好好咁安靜同檢視自己既生命..
我要努力學會順服!!

 





24小時內發生兩次..
估唔到會咁呢..
最後決定自首...

若有若無..
感謝主給我這些時間..

RE 阿賜:
依加面對這些事情既能力好左少少了...
RE 芷燕:
感謝你的代禱!!
RE vance:
我就係默默承受,結果搞到就黎爆煲..  =.=''

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...