2008年2月13日 星期三

Wednesday, February 13, 2008

 

告別童年..

話咁快就到18歲了..
真係唔係好慣...
限制少了,
自由多了..
責任多了,
壓力也多了...
總覺得自己仲未夠班承擔伴隨成年而來的一切事情...


真係形容得好岩~
曾經擁有的感覺....
會隨著從前的一切被遺忘而慢慢淡化.......
也許...這就是人生!
感覺到最後只會變成一個個形容詞...
我總係覺得o個一個moment已經唔見左....
已經從腦海中溜走...

RE Vicson
aNobii 幫助您發掘您可能喜歡的書籍,並將您的藏書分門別類。在這裡您可以:
  • 探索並訂閱別人的書櫃
  • 輕鬆地建立並分享您的書櫃
  • 訂定您自己的欲購書單
  • 比較不同 Amazon 網站的價差

我係自己打d書既isbn上去架~~
RE raymond
搞掂左~
thx for your help~~
RE monkey
你過黎咬佢一啖LOR~~XDD
btw, 我仲係唔識點抱佢..  =.=''

 

 

 

 

Visit sandy_chip_dale's Xanga Site!

haha~~真係咬得...=﹏=
生日快樂ar~~~蟹蟹..!!
情人節.....都希望你快快樂樂.....!!!!

Posted 2/14/2008 1:02 AM by sandy_chip_dale - recommend - reply

Visit am5a03's Xanga Site!

能力越大,責任越大
anyway,生日快樂!
(你一次過有2個生日 XD)

Posted 2/14/2008 6:52 PM by am5a03  - recommend - reply

Visit katylwk's Xanga Site!

happy bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbirthday!!!

your present will be coming soon@@

Posted 2/14/2008 9:15 PM by katylwk - recommend - reply

Visit stevie9661's Xanga Site!

生日快樂
其實18歲真係冇咩特別XD
贈你一句,你應該知邊度黎既~~
「想要當大人,得先要搞清楚自己的酒量。」
搵個機會試下=v=

Posted 2/14/2008 11:10 PM by stevie9661 - recommend - reply

Visit VicsonHo's Xanga Site!

唔好亂影相。 XD

Posted 2/15/2008 2:38 AM by VicsonHo - recommend - reply

Visit Nicole_Sweetie_227's Xanga Site!

生日大大大快樂喔 " =]

我也快生日了
有時候真的覺得自己大得好快
好似唔應該咁快咁大..
回想番以前的自己同依家的自己
是有很多轉變
但...我卻不覺得是 [ 長大 ]了
終於變大人啦你
大個仔要開開心心同叻仔d呀!

Posted 2/24/2008 12:34 PM by Nicole_Sweetie_227 - recommend - reply

2008年2月10日 星期日

Sunday, February 10, 2008

 

我怎能夠去報答你為我所付的代價?
當我定睛看著十架,眼淚不禁潸然地落下...
我的心,請你不要忘記..
他的鞭傷換來了新的生命..
仲使在患難和憂愁中,他亦會與你同行..
在這2個星期,
我明白了自己的心情點解會大起大落...
想起自己背負的事情,
真係覺得好累..
壓力比我預期中大好多..
以我既性格,有D野我根本就唔會做..
當然依家我要努力去學習&嘗試..
有些時候我太倚賴自己的計劃了..
某D事情唔係plan好左就得..
何況有D野係plan黎都冇用..



獨自渡過了新年前的一個晚上.
好耐冇試過嚕..
感覺怪怪的..
心血來潮執下近年來買左番黎既書..
點知...原來我仲有廿幾本未睇.  =.=''
睇黎我暫時都係唔好買書住..


星期六提早與朋友食飯慶祝就黎到既生日..
真係好surprise,有自家製小禮物收~~
由零晨到下午,我地好似冇停過口... ^^
我真係好享受一齊既時間,
天下事,自己事,儘可成為你我的話題..
真係好鍾意同你傾計丫 XDD

今個新年我係咁講錯野..
睇黎我可能傻左..=.=''
i)細妹,可唔可以換走呢張wallpaper? 我唔鐘意隻Hello Mickey..
ii)話說係中秋戰國年代.....

有令女睇~~



RE vance
知啦知啦..
o個D係我個人領受姐~~
RE karena
我日日都會諗野架..
攰 ? 習慣左咁樣嚕...
RE 芷燕
welcome ~~
希望我D文筆唔會嚇親你...xdd



2008年2月2日 星期六

Saturday, February 02, 2008

 

補習 X 恐怖片橋段 = 我既夢....
真係唔知自己最近做乜,
點解會有D咁既夢..
討厭呀!!!



我一向都好討厭某些行為...
當我身受其害時,
更使我堅信我一直拒絕屈服這個決定是正確的.
不付出就想有回報?未免太天真了吧...
我唔甘心要被迫為他人作嫁衣裳!!

想通了....
原來一早已經有人俾左答案我,
不過我掟左去唔知邊度..
如我不增強自己的實力,
我又怎會有力量去爭戰??
因我們並不是與屬血氣的爭戰、
乃是與那些執政的、掌權的 、管轄這幽暗世界的、
以及天空屬靈氣的惡魔爭戰。
所以要拿起神所賜的全副軍裝、好在磨難的日子、抵擋仇敵、
並且成就了一切、還能站立得住。

謝謝stevie的分享.
你令我可以用不同的角度重新思考這件事..
老實講,真的頗頭痛.. =.=''
往後方望去,
埃及軍隊正來勢洶洶的迫近..
他們手上的刀,槍,劍,戟閃閃發亮,
似乎暗示著整個軍團無堅不摧的威力...
往前方望去,
一望無際的紅海出現在眾人眼前..
海面上連一隻可渡過對岸的船也沒有...
前無去路,後有追兵.
這就是目前的寫照......

看到一段文章,
不由自主再想起了這句說話:
自由不是隨心所欲,而是去做我應當做的
當人以自由為名隨心所欲的時候,
一切都會失控..
何謂自由?不被規條限制就叫自由嗎?
人類根本就從冇可能不受限制..(除非人可以唔吸氧氣.. =.='')
難道呼吸算係屈服於權勢下?
我不明白...我不明白...

再次有機會睇見她的相片..
昔日那種情緒好像已消失得無影無蹤..
過去了....

RE vance:
這就是成長的一部分吧...  ^~^
RE gary:
希望你有不少得著~~
努力!!
RE 浩然:
D夢似係我的經歷既混合體..  =.=''

2008年1月28日 星期一

Monday, January 28, 2008

 

連續幾日發怪夢,嚇醒...
點解這些內容會出現在夢中?!
栽培終於完了,
謝謝gary ..
這7次meeting真係好有意思~~
睇黎我今次我真係要講一次''我的心真的受傷了''.....
莫非..這真是徒然麼..
我唔想咁樣.


RE vance:
真的不能嗎?<---是的..
就係咁至苦惱.
RE 浩然:
對丫....
RE stevie:
開始成熟<----應該算是吧~~

2008年1月25日 星期五

Friday, January 25, 2008

 

逃避,覺悟,悔過
幸好我能夠遠離...
一念為善,一念為惡.
一但稍為鬆懈,後果真係會不堪設想..
我真是很軟弱..
當已有的知識不能應付現有的挑戰時,
就是我要深思該如何自處的日子了...
'在人不能' 下一句是什麼?
我就是要學會去信..



RE monkey:
原來係咁~~
早知就叫你食晚飯啦~~
Re stevie:
我都覺好吸引~
我miss好似買左啦..

2008年1月18日 星期五

Friday, January 18, 2008

 

去完 field trip了...
原來離荃灣好近的~~
話就話係考察..不過似係玩水&捉魚... =.=''
唔講真係唔知原來溪流有咁多野睇..
夜晚去打羽毛球&氣墊球..
5個人玩到傻左~~
第二朝要準備presentation..
要用傳說中既mac機..
不過又幾好用~~
present既時候真係超緊張..
講到一舊舊咁..  =.=''
最大既收獲係我終於recover了..
我估我真係需要間唔中'孤獨'下....



昨夜傾電話,睇到有少許成果,
真係幾高興~~
希望你地睇察到咁做有咩意義~
今晚青零,好開心更為認識大家..
估唔到有機會咁樣傾計~
有一些啟發呢~~
同浩然既詳談,俾我可以明白你既諗法..
合作,就係要信任!
有好大壓力?一點點吧..
放心啦,我會自行調節的~
'讓一部分人先富起來'<---這是一個超級謎語~~

RE 譚:
謝謝你~
我知係自己心急過龍..
RE vance:
點會WOR...XDDD




mac機~~


一個令我靜下來既地方~~

2008年1月14日 星期一

Monday, January 14, 2008

 

星期六@kllc,
我雖然係同大家坐係一齊,
但係我既心情卻是難以融入其中..
耳中聽著你們無私的分享,
但心中總是帶著一絲無法形容的情緒.
是憂心耶? 是愁苦耶?(代價係成晚冇乜點訓過..  =.='')
之後靜心細想,著實為你們感到高興..
在昨夜,大家可以暢所欲言,
不需特別依照某個話題討論..
大家都願意講自己既野出黎,
我看到的是彼此的信任與感情的進深.
或許我地依家仲係唔太了解組員們,
不過我有信心我地好快就會唔再係咁!!
ps:
弟兄們,我開組時實在沒法融入大家,對不起..
不過我真係有聆聽你地講既野架~~



ykk既'你想' & 理想:
1)
'你想':可以空閒D
理想:大家開始有多D承擔
2)
'你想':大家熟D
理想:大家既距離可以少D,可以更了解彼此
3)
'你想':快D退休 <--這是重點目標 ..
理想:你地做接班人

今天會去field trip,為期2天..
希望可以乘機諗下野..

無可奈何花落去,似曾相識燕歸來
被這一句觸動了..

RE 魚:
佢真係好可愛丫!!
RE 浩然:
好期待那天既來臨呀~~
RE vance:
你又唔post D俾大家睇下..  T_T
RE herman:
你.....(噴血中)
RE stevie:
明白了~~
RE tiffany:
下次下次,下次大概可以~~~~
一定要癲D啦~~

2008年1月6日 星期日

Sunday, January 06, 2008

 

求你使我清晨得聽你慈愛之言、因我倚靠你.
求你使我知道當行的路、因我的心仰望你。
一月一日拿到了一張寫下了這句金句的卡.
真係一個好好既提醒..
倒數完後,8點幾就要彈起身番崇拜.
真係超級眼訓丫..
'撞'到好多人..
徐先生,訓練班既同學,仲有逆風帶既導師們~
見到佢地真係好開心~~
ps:正正真係好得意~佢竟然唔肯認係小狐狸..XDD



星期五,BBQ之夜~
同大伙兒聚在一起玩,食野,傾計..
除了笑聲,還是笑聲..
俾力生一連串既IQ題激死,
跟住係玩killer既時候殺左'再世華陀'
原來你地可以玩到咁顛..
真係玩到唔捨得走~~

星期六慘遭酷刑<---夾手指...
4指一齊被夾真係唔係咁好受..
真係超級痛..仲有D頭暈既感覺..
尋日係拆組後第一次開組,
有十個人丫~~
唔知大家對青十既未來有咩睇法?
說住要講呀~~

與andy詳談了9個字..
企到我傻左..
哈哈哈哈哈哈哈哈..
真係想知你打算以後會做咩~

好耐未試過同你傾計傾到咁夜嚕..
幾耐冇咁傾法?
你真係一個好好好好既聆聽者..

RE 譚:
你都係丫~~努力!!
RE vicson:
thx~~ wish you have a wonderful year~
RE monkey:
扮傻?哪裡哪裡...
我係做蟹姐~~
等我答覆你N日前問我既問題~
除左電話之外,好幾次既TST之行真係令我獲益不少~
因為我從未試過有相似既經歷...
經歷多了..發覺自己的眼光闊了,談吐的內容也不同了~
更多的係對自己的性格更為了解~~
談及07的我,又點可以唔提起你wor.. XDD
我有排都無定局<----我仲以為你好快就成事添..
無端端諗起:曖昧讓人受盡委屈...
RE stevie:
我唔覺你咩都冇做過wor..
我覺得你mature左....

 



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...