2008年1月14日 星期一

Monday, January 14, 2008

 

星期六@kllc,
我雖然係同大家坐係一齊,
但係我既心情卻是難以融入其中..
耳中聽著你們無私的分享,
但心中總是帶著一絲無法形容的情緒.
是憂心耶? 是愁苦耶?(代價係成晚冇乜點訓過..  =.='')
之後靜心細想,著實為你們感到高興..
在昨夜,大家可以暢所欲言,
不需特別依照某個話題討論..
大家都願意講自己既野出黎,
我看到的是彼此的信任與感情的進深.
或許我地依家仲係唔太了解組員們,
不過我有信心我地好快就會唔再係咁!!
ps:
弟兄們,我開組時實在沒法融入大家,對不起..
不過我真係有聆聽你地講既野架~~



ykk既'你想' & 理想:
1)
'你想':可以空閒D
理想:大家開始有多D承擔
2)
'你想':大家熟D
理想:大家既距離可以少D,可以更了解彼此
3)
'你想':快D退休 <--這是重點目標 ..
理想:你地做接班人

今天會去field trip,為期2天..
希望可以乘機諗下野..

無可奈何花落去,似曾相識燕歸來
被這一句觸動了..

RE 魚:
佢真係好可愛丫!!
RE 浩然:
好期待那天既來臨呀~~
RE vance:
你又唔post D俾大家睇下..  T_T
RE herman:
你.....(噴血中)
RE stevie:
明白了~~
RE tiffany:
下次下次,下次大概可以~~~~
一定要癲D啦~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...