2008年1月18日 星期五

Friday, January 18, 2008

 

去完 field trip了...
原來離荃灣好近的~~
話就話係考察..不過似係玩水&捉魚... =.=''
唔講真係唔知原來溪流有咁多野睇..
夜晚去打羽毛球&氣墊球..
5個人玩到傻左~~
第二朝要準備presentation..
要用傳說中既mac機..
不過又幾好用~~
present既時候真係超緊張..
講到一舊舊咁..  =.=''
最大既收獲係我終於recover了..
我估我真係需要間唔中'孤獨'下....



昨夜傾電話,睇到有少許成果,
真係幾高興~~
希望你地睇察到咁做有咩意義~
今晚青零,好開心更為認識大家..
估唔到有機會咁樣傾計~
有一些啟發呢~~
同浩然既詳談,俾我可以明白你既諗法..
合作,就係要信任!
有好大壓力?一點點吧..
放心啦,我會自行調節的~
'讓一部分人先富起來'<---這是一個超級謎語~~

RE 譚:
謝謝你~
我知係自己心急過龍..
RE vance:
點會WOR...XDDD




mac機~~


一個令我靜下來既地方~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...