2013年9月29日 星期日

御風,新的征程

2013-09-20 11.28.26

一切塵埃落定,我將會到御風號服侍..

一直都有同弟兄姊妹表達過有咁既打算,

依家終於成事了.

 

呢一年在事奉上有不少的反思及變更,

多了時間去諗與帶組無關的事,

社關、崇拜禮儀、教會本質等..

收獲也算是不錯.

 

之前也有思考過是否應該離開小組出去闖闖..

經過三四個月的思考,總算下了決定.

我想有一些新的突破.

不過,呢排總是覺得怪怪的..

真的不太習慣離開一貫的小組呢..

 

黎緊應該會有幾個方向要特別留意

1)祈禱 

regular的禱告對我黎講係一個挑戰..

 

2)聖經知識

我要加把勁睇舊約!

依家開始feel到底子唔夠,好影響我了解新約..

Btw, D釋經書好難明...

依家睇緊以賽亞書,複雜到爆..><

 

3)keep住同青10的聯繫

今年有個想法,就係小組時間的重要性低左..

唔返/返唔到既人,只有靠埋身戰先有用..

我相信,不定期食飯見面反而可以傾到更多有關信仰的事..

(甚至會主動問我宣教士的近況...)

 

至於返緊既,我有好多野想講但又冇也野講到出口..

 

4)補習

未來的一年一星期會抽三天去補習吧..

我想盡量keep住接觸有需要的家庭呢..

 

題外話:

仲有76個月..

2013-09-26 14.54.13

 

=======================

 

尋晚同年輕人們查經,真係有D緊張.

一開始唔係甩晒節奏, 去到後尾先至好少少..

要花時間認識不同的新面孔呢!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...