2013年7月30日 星期二

我知誰掌管明天

主阿,我彷彿快要喪命了,你不顧麼?
樣樣野都要適應,我真的覺得有不少既壓力....
我知呢D唔係工作出錯既借口,但呢D野的確好影響我工作時的狀態..

明天要同上司傾傾工作的表現呢.. 我都唔知到時應該講咩好..
D野唔係複雜到處理唔到,只係我適應得比預期慢..
我明,人地冇義務去遷就我...
但點都會覺得唔好受.

感恩呢排有機會聽楊醫的教導,令我懂得以另一個角度去睇工作與人生...
盡量做好自己的份,其他野... 就唔關我事了..



沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...