2013年7月12日 星期五

放工 : 食飯,上堂



1) 能夠同你地傾下童年回憶互相抽下對方水,絕對係工作一週後最好既休息。約朋友食飯,倒不如說約出黎見面傾計,交流近況訴下苦,咁又過一晚。特別係同最忙好友,實在太少太少機會同你講無聊野。。

2)我真係好掛住啲細路,聽住A要升中,B成績有進步,C番學好開心。。。小朋友的成長彷彿成為了我喜樂的一個泉源。幾時先會再同你地一齊睇比卡超同分享零食?

3)開始左上楊醫的課,我諗我應該仲專心過以前返學。感恩能夠跟一位謙虛而又知識廣博的老師學習。創造與人生有何關係?佢既講解好似係我眼前打開左另一個世界。依加既我都幾適合聽呢個topic,嘿嘿。我都幾想考到中神張證書。。最好就係六年內完成啦~時間真係好唔夠!


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...