2012年2月19日 星期日

找尋位置


尋日開完組之後,我地一班人又走左去吹水..
上次傾到點半,今次差D傾到兩點XD

係對話中,都講左一D我點睇自己係小組...
都咁多年,如果我話冇感受都冇人信啦.
一班好弟兄都表達左佢地覺得我係呢度既位置係點..
我諗,我算係處於一個幾特別的位置...
不是組員,也不是組長,更不是區長

一直以來,我都唔多唔少地模仿緊以前既組長所做的事..
我咁做係因為我受過其恩待,而我又好認同佢(地)所做既事..
不過,當run左呢套模式一段日子之後,我開始有D迷茫..
關心人,冇錯
但原來不知不覺間,滋生左其他side effect..
背負責任,應該,
但原來會引起是否背負太多的問號..
與人同行,很好,
但原來會陷於"有好多絲打"既流言中.

我都唔知我係咪應該逐一去解釋我所做的事..
唔熟既,我唔想晒口水..
半熟既,解釋黎都冇用..
熟既,有時會講唔出口..
當被抽水成為常態,解釋有鬼用?!

我都唔多清楚我應該點搵到我既位置..
該以那一個向度為目標?
面對一D心理關口,我承認我係放不下的..
我以前我好似表達過,我係視自己為一個傳承者的-- 嘗試繼往開來...
所以我會好想維持住一D linkage/價值/行為..
但係,我都唔知係咪應該由我黎做..

呢幾日,都有諗過可以點做..
不過,都係想睇定D先..


image

1 則留言:

  1. 臨睡前只想留一句: 教會很需要傳承者 :)
    互勉~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...