2012年2月23日 星期四

錢夠唔夠洗?

 

呢幾排有唔少機會同人傾計..

有時係講下人地既事,有時係講下自己野咁..

咩都傾下,時間好快就過~

唔駛諗一陣帶組要點,唔駛諗應該點回應...

可以做番ykk,感覺真係幾好..

朋友,就是能讓你在疲累及壓力中放鬆的人。總算有一日自製day off ,可以訓餐飽,食餐好^^

尋日走左一堂..因為個人係呢種天氣開始有病既先兆..

兼且傾到唔捨得走..所以放肆左一堂咁大把XD

2012-02-22 13.58.54

 

之後去左慶祝生日,和你們一齊真好!

其實.我都真係幾少會同朋友慶祝自己生日..

我成日覺得冇理由要搵人同我慶祝@@

2012-02-22 19.42.07

 

其實呢排都chur得幾盡..

補習既時間多左,雖然開始習慣個working style.

但係精神上既攰仍然係一個challenge..

不過我D學生都算係幾好的了~

起碼唔會日日激我.

 

講起生活,突然諗起小組/小區..

平時都冇咩野,但係一到星期六就...

每次開組,其實我會有打工既心態..

想要在有限既時間內做完"要做既野"..

越黎越發覺咁樣係唔work.. (但係又仲未完全改到><)

 

突然睇番一篇一年前既舊文..

今日再睇番,感受更強烈..

唔知耶穌係點同佢D門徒相處的?

佢地會吹水嗎?佢地會講無聊野嗎?

 

我諗,佢係會的..

當真正關心一個人既生命,

你同佢之間冇理由會唔講所謂的"低B野"..

同埋,我信佢係會講一D貼身既野的,

面對誘惑點..同個女仔發展成點..等等.

可惜我一負責帶組,就會忘掉晒呢D野...

總會想accomplish a mission..@@

真係要學下點做至得!!

 

 

 

----------------------------------------

錢夠唔夠洗

「若是弟兄或是姊妹,赤身露體,又缺了日用的飲食;你們卻對他說:『平安!平安!願你們穿得暖,吃得飽!』而不供給他們所需要的,那有甚麼用呢?」(雅二15-16)


教會群體最愛講關懷和彼此相愛,有時小組時間更要吐露心聲好能互相代禱。但當別人開放自己,向你告知自己的需要,在你自己能力範圍內,你又是否願意幫助?在教會神性化的四面牆內,一切「需要」都被靈意化和抽象化,一句「我會為你代禱」,是對各類「需要」的禮儀性回應,也帶有結束對話和行動的功用。
事實上,許多返教會的人的「需要」,不是一般善男信女可以提供,例如有情緒毛病或需要醫療意見,確實需要適時轉介,無知信徒切忌忽視,也不能逞強。但大多信徒的需要都是我們一般人可以付上代價協助的,例如不帶論斷的聆聽、靜默的陪伴,其代價都是我們用來打機、聽歌和上網的時間及精神,對方會很樂意領受我們少少的付上。有時,對方對自己需要難以啟齒,特別關乎財務境況,我們一句:「最近夠唔夠錢洗」、「今餐我請你」,其能力有時是超過其中所涉及的金額。對方也會為你的主動和體貼而感動。


有時覺得信徒之間太多廢話連篇,反而一句「搵到女朋友味?」、「一個人住悶唔悶?」、「最近仲有冇諗起佢?」、「你未搵到工,宜家夠唔夠錢洗?」更來得到肉。
又或許,假如耶穌在我們中間,祂也會很關心我們這些到肉問題。

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...