2012年2月4日 星期六

仍未淡忘

 

呢一年,聽到唔少身邊既人身體出現一d毛病..

每次聽到,我個心都會好唔舒服..

下意識地,我會唔想再聽落去,唔想知佢幾咁辛苦..

 

image

自從上年爺爺過左身之後,

我發覺自己開始有咁既心態..

之前個段日子,的確係好難頂..

睇住至親係你眼前逐漸衰老,實在好痛苦..

望住佢慢慢不良於行.

見住佢係老人院瑟縮在床..

睇住佢係醫院同我交代後事咁既眼神..

有一次我係佢隔離讀詩篇廿三篇,

我一讀第一句"耶和華是楊文光的牧者"..

我D眼淚即刻係咁流..

 

至親的老去,又或逝去確實係我未懂得面對的事之一..

我原以為已全然放低左爺爺的事..

點知,呢兩日比一D事刺激起..

我先發現我仲係好掛住佢..

尋日jacky提起佢既仔個時,我中招了.

 

依家,我真係好怕聽到人講佢既家人患重病..

我會諗番起爺爺既經歷..

我個心會自動自覺咁嘗試拒絕被誘發既悲傷情緒..

我會試下抽離..

儘量把人地既事理解為一句句子..

而唔係一件確實發生既事..

唔係話冇左empathy,只係我function唔到..

只能用有限的心去聆聽,去關心..

 

我真係好掛住你.. 星期六時,我突然想起你..

我們一同生活了十幾年呢..

由日日見,到依家冇得見..

個轉變實在太大了..

 

呢一年,我的生活忙左好多..

但另一方面亦睇到家人之間更重視彼此既關係..

(謝謝你們的預祝生日^^ 真係好warm..)

我發覺,呢幾年我地冇咩點影過相..

真係要影多D生活照呢..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...