2012年2月9日 星期四

Stay hungry to the world


自從買左新電話之後,成個生活都有幾大變化..
無可否認的,是同身邊既人有更多更密切的connection..
另一方面,我亦都有更多機會去睇我鐘意既文章..

之前download左一埋影相app,不過都冇咩點用過..
其實我係幾怕成班fd食飯個個先影後食的..
自己又唔玩自拍..
所以基本上冇用..@@

今日補習既時間,突然無聊影低左呢張相..
image
影完之後突然有個念頭浮左出黎..
不如玩下photo blog丫.
之前見人地用instagram,搞到我都心思思..
但係未出android 版本..
之前阿柴做左一個365 days of grace行動去記低每日既感恩事..
我諗,不如自己又試下咁做啦..
試下係看似千篇一律既生活中搵下樂趣..

我發覺,自己依家既生活都幾有規律..
日日如是,好易會滋生"單調" 或者 "苦悶"等等既感覺..
亦都可以話係忘掉了生活的多彩多姿之處..
幾個星期前睇住D小朋友拎住幾舊lego玩成日..
我覺得好羨慕呢..
原來我已係不知不覺間忘記了什麼是生活..遺失了應有的好奇心,
有時都feel到自己個心會無啦啦浮起一D 負面既情緒..
只有係對住D小朋友時,我先可以找到一星半點的童真..
(我懷疑D 細路覺得我係kai的,因為我會係佢地面前無啦啦做埋D低B野,
例如扮跳繩.  @@)
我諗我都應該試下每日將一D值得記下既事影下來..

黎緊我想試下每日都影一張相呢.
可能係影下食緊咩,可能影張相,再寫低一兩句感性既句子做註腳...
我都唔知呀..
總之就係想試下拓闊下自己既心..
唔知呢個小試驗會經歷咩事呢~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...