2011年10月14日 星期五

清流


返左學,真係少左時間打blog..
係有時間睇野生&反思..
不過,心力堅係少左><

成個九月小組/小區都講緊未來既方向..
我有冇想法?
有,但唔係好想係大圍講..
點講呢,呢樣野涉及到大家點睇教會,
所以好難用三言兩語講清楚..

我會話,大使命唔係只係講緊傳福音
大誡命唔只係講緊大家關係好..
我認為,信仰群體始終同social group有好大分別..
唔可以用相同既經營方法..
耶穌點解要係臨升天之前交低個mission比我地?
我會理解為呢個係佢要我地每一個都要參與既mission..
我覺得,我地每一個都有責任一齊為神做一D野..
冇錯,係一齊..
可能大家既睇法好唔同,但係我地都應該一齊做一部份既野..
信仰唔係個人修行,我堅覺得我地應該一齊去做野,先會明多D神既心意..
當然,每人都可以有自己另外的own goal la~~


要再講,仲可以講好多..
不過,呢2個星期另有經歷,
同日天食飯時傾傾下好似睇到一D野咁..
或者..神show緊另一個可能性比我睇..
再睇下吧~~嘿嘿

睇左好多好文章,想到好多好題材..
幾時先寫得完...@@

===============================

以下呢段係後加的..之前一早寫好上面既野,
不過我諗左好耐應唔應該post..
真我,黎我越黎越遠了..
我比以往更在乎說內心話的後果了.


呢排個人好燥..個心唔係好靜到,.
一來係讀書&補習..
二來係身體..
個腦完全係hang機狀況..
手頭上個本正義論,用左半個月先重睇左一半..
日日坐MTR四圍去,
我攰到差D係個細路家訓著左><


人地會靠玩黎relax,但係我唔係呢類..
咁可以點wor..
又唔係我想咁..


========================
中小型教會羨慕大教會? 關瑞文:人小好辦事更易成為「健康教會」
不少中小型教會或許會羨慕人數眾多的大教會,認為大教會較健康。中大學崇基神學院副教授關瑞文教授說,若小教會硬要「扮」大教會,就像人穿錯鞋,會扑倒、扭傷、看來衣不稱身。其實健康教會不一定要大,大教會亦不一定健康。


中小型教會非未成年的大教會
關教授較早前在該學院的「中小型教會」研討會中指,正如一個人的身高不一定反映其健康狀況,一個健康的人也不一定身材高大,所以「中小型教會」不是「大教會」的「未成年」。
他提醒,雖然教會不是求「量」,但並非說教會就不用談增長。他不時聽聞,「一間健康中小型教會的牧者,仍然會被批評他是忠心的,但不是最忠心。」故此不能說沒有增長的教會是健康的,也不要「浪漫」地覺得人數不重要,重要的是要了解,如何成為「健康」的教會。


保守型教會增長最快
關教授說,有研究和分析指,增長最高的是保守型教會,即是那些對會友有嚴格要求、對信仰嚴謹、忠於耶穌教訓、認真實踐聖經教導,以至與社會意識型態有很大分別的教會。這類教會令世人一看就看得出,那是「另類」群體。
他續說,教會「另類」是要讓世人有選擇,否則與其他團體沒有分別。因此教會要以忠誠和信任來量度是否健康。會眾不單只領人信主,他們自己也要成為門徒。他們不是與社會分割,而是要參與社會活動。


教會要成為「俗世裡的清流」
這些教會的信徒,要把耶穌的教導實踐在生活中,並且願意付代價。關教授表示,使徒行傳時期的教會就是實踐凡物公用,每日擘餅聚會,這是令人又敬又畏。
關教授又說,韓國教會的增長過去一直令人羨慕,形象深入民心,被視為「俗世裡的清流」。但很多人不知道,不少超大型的韓國教會,例如首爾汝矣島純福音教會,在十多年前人數增長開始減少。有分析指,這與教會在不公平的社會中,不再被視為無私、可信任,及擁有社會良心的羣體。


中小型教會的優勢
他認為,當世界說競爭、個人主義、歧視弱勢、分階級時,教會應該說,七十個七次的寬恕、一切都是從上帝而來的,所以願意與人分享我所有、人人都有相同價值、每個人都受重視和尊重。當教會做到這些,才能保持吸引力。
關教授相信,中小型教會更易實踐出另類群體的榜樣,因為人少容易齊心合一,較親密及重人情關係,人際關係比較穩定。他強調,當教會竭力成為另類群體,又能實踐基督的教導時,那便是健康的教會,當建立到健康教會自然會吸引更多人。


相關文章:
番大教會好過細教會? 許志超博士:信徒靈命與教會大細無關
牧者愛「名牌」大教會? 盧龍光牧師:要人數增長牧者要先欣賞自己教會

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...