2009年8月25日 星期二

Tuesday, August 25, 2009

 

突然想起..今次牧區camp係我第四次踏足梅窩了..
第一次,是7年前,開始領會人生難免有離別..
第二次,是3年前,那次的漫步是如此的難以忘懷,那次camp成為了我此後生命成長的開端..
第三次,是上年暑假,在碼頭坐了很久,並立下了那個誓言..
那..第四次呢?
特地抽空了一段時光獨處,
一段又一段的回憶不斷出現..
不禁問自己,我有能力事奉二十年,什至更多嗎?
蹣跚的領袖..這話果真不錯..
(正因為呢句,我忍唔住買左呢本書~)
開始在想,我係咪應該開始培養接班人..
自己一向都冇在呢方面努力呢..
never to walk in anyone's shadow.

在camp中,有機會同幾個弟兄姊妹有接觸~
非常好呢~ 讓我可以更了解大家..
冇咩機會影相呢..太可惜了..



今日番city搞add drop,
點知佢唔比 ><
開始睇緊d notes,果然有一部分係我學過晒的..
不過,聽講要做好多project..
唔知我會有什麼partner呢..

RE 浩然,
只是有些人心中總會定義某些係詭道姐..
that"s why 我唔鐘意..
我依家真係好亂,我唔知應該點呢..
自己有成長既~
起碼我係呢個假期有修心~
加上有teen兵course,所以有唔少得著 & calling~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...