2009年8月14日 星期五

Friday, August 14, 2009

 

我好像無比堅強,可我的心卻藏著數不清的憂傷.
那是對未來的無奈,那是對未知的恐懼..
因為清楚自己的道路,所以才了解要背負的是什麼..
那種無力感是如此的令我疲累..從心而發的疲累..
我不期望你地幫我解決困難,只是希望你地做一個聆聽者..
換來的卻是冰冷的回應..
咁叫做關心嗎?
你地叫我講我既心事出黎,
但你地又唔聽我心底既分享..
只係好理性咁叫我用A方法,B手段,C solution,
你地有冇理過我感受?
如果我搞得掂我就唔會咁煩惱啦..
方法我唔係唔知,只係我都需要時間去處理架..
你地當我係電腦咩?
仲有,點解你要用你那種準則去評價我?
你仲要觸及我既第二條底線..
我想去爭辯,不過..有用嗎?
你根本就唔明.亦都冇去嘗試明..
我成日同人講我好欣賞老鼠,
係因為佢肯聆聽青少年既心聲..
呢個正正係我咁欣賞佢既地方!!
所以我會願意同佢講呢d野..
這是那受傷者的咆哮..
這是對那殘酷對待的控訴..
在那黑暗中,我只能向我的神細說我的不甘,我的哀傷..
點解你地會咁對我? 我真係唔明白..
唔通我大吵大鬧你會覺得我正常D ?
我嘗試唔出聲,自己慢慢調整情緒,
不過你地就咁樣...
傷口已經做成了.我也再次把我的感情隱匿在心中..
今次的傷害實在太大了..
我想,我短期內也不會再向你們講我在這方面的心事了..
幸好有同路人可以與之傾訴..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...