2009年8月11日 星期二

Tuesday, August 11, 2009

 

最近的一個星期,真正的享受生活~
因為一個偶然的電話,
使你我參與在彼此的生命中..
實在不得不令我感慨呢..
上兩次見面,我都是陪你溫書.
可我真的好想對你說一聲謝謝呢..
在那些時間中,
我的心終於也可以重新的平靜下來..
可以投放心力於睇書..好耐冇試過咁了..
剛剛睇完<情緒四重奏>..
真係一本好正既書..
對我而言,更是如此..
無論對我的性格或是事奉,
此書都使我有好大的反思~
關懷者的成功不在乎困擾者是否脫離痛苦或改變現狀,
而是困擾者是否感受到同行的支援,明白及接納.



<生命中不能承受之輕>,
在人生裡,大概總有些「輕」是我們所不能承受的
只是,當我們接受不了活在那份「輕」的時候,我們卻同時對那份失去過的沉重感到抗拒。
什麼是輕,什麼是重?
對現在的我來說,只需意會就可以了,
或許有一天我會真正的把之詳閱..細細體會那輕與重..

今年的研經大會實在不錯,
真係好鐘意同成千人一齊敬拜同聽道~xd
其實一些比較舊的詩歌都係好有意思的~
好想下一次有更多人去呀~

星期日在322玩戰國風雲,真係好好玩呀~
多謝軍師提點,奕棋真是不容易..
估唔到可以係kainos搵到同我有相同興趣既人,
佢仲要係人地既細路~xd


lunch with 秉~

為別人付出,為何心中總想他知道詳情?
不禁為自己的想法汗顏..
re 力勞:
我點會怕你kai wor~~一定唔會!!
上次杯野飲真係好好味~
re 夢:
唔係咁易呢..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...