2009年8月31日 星期一

Monday, August 31, 2009

 

我遲d要講talk呀..點算好..
勁驚囉..d 資料越搵越多..
超想share好多野..不過咁搞法實會超時><



最近眼見有聲稱「痛斥」基督教的文章在網絡出現,其實我已見怪不怪,自古以來這些反對基督教的意見比比皆是。再者近期這些「痛斥」文章也只是未信者以較激烈的方式將心裡的疑問告訴大家,我相信他們仍然願意聽到答案。可是最令我失望的,卻是那些回應。
作為一個教育工作者,我討厭將學生真誠的發問視作無知。無知的例子有那些自命學識淵博,卻不分青紅帛白的高官。對於未信者的質疑,為何許多信徒都只抱有「你未明白」、「你未夠班」等答案,更甚者還要站高一層,以一副「全知全能」的口吻來斥責未信者的質疑?
這種事情,主耶穌看在眼裡也只能嘆句OMG。
再者許多未信者,甚至反基督教者,他們對聖經的認識比許多信徒更加熟悉。現今信徒有沒有勤讀經?背誦金句?研習、查考聖經?「十誡」能夠背出來?最大的誡命和最大的使命是甚麼?信徒們,不要自以為是,高傲得把神也放在腳下。
你講中左晒我想講既野囉...
我唔想好似網上某d人咁胡亂回應信仰..
佢地係勇氣可嘉,..不過...我唔欣賞佢地..
我成日話自己唔夠班,係因為自己越知得多,
越發覺自己是如此的無知,如此的微不足道.
所以我會去上course,聽talk..
雖然我唔會完全明白晒上帝的心意,
不過我會盡自己努力的學多d,知多d..而唔係靠食老本食一世..
好希望"不可叫人小看你年輕"呢一句係我地每一個既信念!

如果一段關係只是停留在單向的話,
這算是健康嗎??
人的愛,從來都唔係無限..
我諗所有人都應該好清楚..
要keep住去維繫一段單向的關係真係好辛苦..
是我要求很高? 還是你並不在乎?
咁耐以黎,我都好想堅持我的信念..
我諗住我可以做到..好像那個人一樣..
是我想錯了嗎?
再一次諗呢樣野..一個個問號在心湖飛舞...
我可以找到答案嗎?
我怕..有一日我會做不下去了..

終於開始發酵了..
我心詭詐..

re 夢:
thx~~
re andy:
下次下次,下次大概可以~~
re 雪:
我生命中最珍貴的東西? 搵到好耐了~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...