2009年1月30日 星期五

Friday, January 30, 2009

 

如果說我看得比別人遠,那是因為我站在巨人的肩上。
最近時常諗起呢一句說話..以前從來冇諗過呢樣野..
直到呢排,先至無啦啦諗起..
每個人身邊都有一個巨人,就睇你是否願意站在他的肩上..
還是對之視而不見..
差距..實在大得很呢...
最少發言的一個.. 往往是...  (我在說你喔~~我知你係唔會認的~@@)
到底是因為什麼原因?  偶有所悟
我也不知自己在說什麼...   ^~^



終於做完個CA coursework...
我竟然唔記得晒template點用..
極度無奈....
多謝阿sir的大利是~~

你竟然可以從我的行為中睇到一絲異樣,感動...
謝謝你聆聽我吐苦水..
我會學下野的~~
我的metamorphosis睇黎比之前嚴重左..
有人同我講左一句:"咪好咁啦你.."
只係我心中仍有一絲苦澀..
點解會有呢個gap..  ><
明明地我所尊敬的人心中的感受..

以君子之道行事的小人..
我喜歡這個名字~~
估唔到我阿媽會buy呢個idea....@@

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...