2009年2月13日 星期五

Friday, February 13, 2009

 

哈,又大一歲了~
人生變得更精彩喔..
情感,責任,也越發增多了..
自己又變了不少..
熱情了,同時亦冷漠了,
更開放自己的心,也更封閉自己的心..
(有人係上星期完全get到呢兩句點解呢,果然係感性一族~)
今年好感動..真的..
係新一年我想更加去學懂愛神愛人呢~~
天父爸爸,感謝你照顧了我19年,
呢幾排真的有好多心事呢,下意識唔想同你講..
我會改下的~~



耶穌和十二使徒來到河邊,發現一名妓女溺水。你認為他會:
  A)先把她救起再說;
  B)表示賣淫是上帝所憎惡的罪行,他不能施以援手,否則是鼓吹賣淫,長遠令性病蔓延;
  C)表示賣淫是上帝所憎惡的罪行,不過若妓女同意她是用一般人的身份溺水,便提供救助;
  D)讓彼得施救,然後和其他使徒討論彼得的行為算不算鼓吹賣淫,長遠令性病蔓延。
我之前係網上睇的..睇唔睇得明作者背後的意思?
近日睇到不少文章令我十分憂慮..
我好怕我只係生活在一個象牙塔中,對其他事情什麼都唔知..
好想聽多d唔同人既所見所聞,未必要跟別人的行事的方法..只需要增廣見識就可以了..
天大地大,自己實在是一隻井底之蟹 @@

我唔知會咁的...對不起..
一個是我的恩人,叫我怎能拒絕幫忙?
只是...
或許我唔應該再干涉此事
心中的話,一直都表達唔到出來..
你...明白麼??
在昨夜,
這樣 傷心地睡了
這樣 壓抑地醒了
我不要再想了
mock....唉..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...