2009年1月18日 星期日

Sunday, January 18, 2009

 

天父,好耐冇同你傾過計了..
昨天清晨,總是訓唔著..好想同你講我的心事
"你地好似有d野咁"..
對,我實在不明白你在幹麼..
人地話經一事長一智..
不過...你有嗎?
我唔知,我想你告訴我..
係朋友的責任定係其他原因驅使我咁做?
我唔知道... 我講左幾次了..講到我都覺自己好煩..
講左,好似冇用..
咁我係咪唔應該再理你既事?
被壓抑...



始終...都係差一點....
未能獲得那種感覺...
是現階段那差異太大了嗎?

原來太子都有好好味既雞蛋仔~
不過,感覺上都係荃灣的比較正~xd

re louis,
對我而言有不止一層意義架~
睇你點諗..既然比左$, 當然要努力get多d野啦~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...