2009年1月13日 星期二

Tuesday, January 13, 2009

 

現在我就告訴你吧,
有一種值得信賴的關係叫作伙伴,
有一種值得付出生命的誓言叫作並肩。
有一種我們兩人最大的差距……叫作感情
<from 無限恐怖,鄭吒語>
試把鄭吒的名讀偏一點.....對,是掙扎...
原來作者在改名字時係有一點心意在其中的..(是作者自己說的喔~)
這本是令我有不少反思的一本好書~
zhttty,加油~~



聽講,美國將D疫苗整左落薯片度....
第時可能唔駛打針..
聽完之後係呆左....
話唔定遲D人會拎隻老虎番屋企養....@@
Genetics真係好多得意野~~
補習,令我諗到好多野..不只是考試知識... 

我是在說你,不是別的人...懂了嗎?
十分高興有你聽我講心事..
到尋晚,我先知自己發生咩事..
希望AL之後一切都會好起來!!

re sunny:"
對~~~可以係這裡睇無限恐怖~~真係好好睇的!!! 新的第二部曲<無限未來>都出左了~yo~
http://www.booksky.org/ViewBook.aspx?SiteID=39&BookID=6114&ChapterID=9608987

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...