2009年1月24日 星期六

Saturday, January 24, 2009

 

我地贏左了~~music day雙冠軍呢~唱唱下既時候有個moment真係有少少眼淺的感覺..
睇到mr tai既笑容,真係咩都抵番晒~xd
辛苦晒debbie&其他同學了,為左我地班搞到晚上12點先離開學校..
睇下同學們的傑作~超級令~


"悲觀的人其實也會跌得很傷,他們不斷給理由自己,不斷把身邊所有事物看淡,無非是為了令自己不受傷害。這點重複了很多次,因為他們總喜歡作自我保護意識,令人變得消極,所有事情就像事不關己。"
非常贊同呢...

話說..有人係上星期六送左呢樣野比我做禮物..
行番屋企既時候,我發現自己身邊多左不少異樣的目光...@@

最近間唔中又想起自己前途問題呢..
雖然已經plan好左...不過..總是有點擔心..

re 蝦頭:
我要去補習嘛..冇計..  t_t
依家一個星期補兩日bio..
見simon chiang見到傻...><

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...