2008年11月24日 星期一

Monday, November 24, 2008

 

成功令2個同學加入pet society~~XDDD
好好笑呢~~
如果海會說話,風愛上沙.
我會聆聽浪花,讓風吹過頭髮.
讓想念遺忘在某個長假    from  海角7號
有D想睇呀...去唔去好呢...(苦惱中..)



今日既經歷更加使我覺得自己係一個做參謀既料子..
如果我可以選擇的話..
只是,我會如願嗎?
唔多覺會是如此..
我想你明白點解我要係咁問你一連串既問題..
因為我唔想你中招...
有時間就想想吧..
它值得你用幾年時間去找尋正確答案...
當同一個請求被提出了這麼多次.
實在不由得我不去重視它..

別人總覺得是借口..自己卻只能閉口無言..
面對呢個大麻煩...真係有少少欲哭無淚..
是內心已經無可奈何地接受了嗎..
既然如此,只好在這個情況下決定最好既方向..
呢4年我已經重覆犯錯2次了..
我唔會比自己再黎多次...
那怕要付出一定既代價..

re 浩浩:
我有寫notes呀~~下次比你睇丫~
知道了 ^^
re sunny:
尋晚搞錯左..@@ 更正了~~
md' ltd'm'r'd't sltr'd'tl fsld'tl't

 

 

 

呢兩日鐘意左呢幾句既旋律~
唔知有冇音樂人認得係咩歌呢~xd
md ltdmrdt sltrdtl fsldtlt



知道嗎?當我望住它的時候...
心中浮起了一句話:
魂斷神傷....
還記得當初一切是如何發生的..
至今仍歷歷在目...
我在乎,但...

Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely.
一連三日的培靈會比左我一個好好既提醒..
明年的頭四個月,緊記自己既位置...
那夜我親手destroy它了.
希望我能儘快棄掉這個階級敵人..

sunny說我最近好鐘意講econ理論,
諗諗下,又好似係wor~~
Law of Demand & Elasticity真係好好用~xd
岩我用黎講我既諗法~~
星期日扮家長走左入細妹的學校聽班主任講野..
超搞笑呢~~原來佢平時係咁的~~ ^^

RE 浩浩:
呢三日聽左好多丫~
RE vicson:
我揀左啦,星期一比老師睇..
我主要揀左business同埋 society既科..
RE louis
你咪咁得戚丫.哼..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...