2008年11月21日 星期五

Friday, November 21, 2008

 

講起法國既Dassault公司,不得不提佢最出名既產品Falcon Guardian 01(幻象F.1)與及Mirage 2000(幻影2000)..
這兩隻戰機曾叱吒長空,立下無數戰功..
機好,名更好
蓄意在此胡言亂語..語帶數關..
皆因我不知可再說什麼..
以為在自己的心大筆一揮寫上"end",那便萬事皆了..
可現實並不是如此..
知道那是幻象,我心卻依舊____...
今次不是第一次了..
只能苦笑..



今日和同學傾計,講起詩歌..
想起曾在望覺堂舉行的一個婚禮所獻唱的一首歌.
我的兄弟,還記得那首歌嗎?
好久好久了...怕有五年了吧.
"流星滿天像雨灑下,忘不了當天相約,共對星塵下"

人大了,自尊心上升了,過度自我中心,漸漸地忘記了怎樣體貼朋友的感受..
人大了,眼中只有自己的感受和想法,把朋友都從自己眼中拋諸腦後。
這段文章在形容現時/將來的我嗎..
有點怕呢...

Re louis:
太過分了..係我呢度賣弄經濟知識...哼!!!
你一定要拎個好既grade番黎比我睇!
Re 超級大傻瓜力撈:
係咩?我唔知嘛...
睇下點啦~你知啦,我好忙嘛~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...