2008年11月28日 星期五

Friday, November 28, 2008

 

"你有空嗎?"  按下了發送鍵後,我有點擔心對方會否太忙,什至冇時候覆我....
"得呀~ 點解搵我傾既?"

對方好快就覆我了,那刻我的心有一點兒震動...想不到這麼快就有回音..
......
很高興有一段時間同tiffany傾計~
佢問既問題再次令我想起2007年8月8日那一天的經歷..
要學識什麼是真正的倚靠!
謝謝你的聆聽~~
覺得自己真的好幸運~
成日有不少好的機遇..
我的心常常被別人對我的好所感動..
真的難以給你們什麼回報..
只能應承你地我會將你地所做的傳揚下去..



我害怕聊電話,害怕和一個人一對一地對話,害怕不得不即時給予回應,害怕面對殘忍不想聽的話不可以按一按就關掉對話,害怕自己所說的每一句說話的語氣都會有機會影響別人心情,害怕說了的話不可以按DELETE就刪改,害怕被逼聽著自己毫無興趣的話題還得裝出一個興趣悶悶的樣子,害怕自己心情差會被對方發現。  <copy from internet>


有人鐘意用Msn同人傾計,傾得不亦樂乎..
可我卻岩岩相反.我鐘意用電話傾,或者直接見面..
總覺得Msn傾好唔踏實..無從知道別人既心情係點..
傾電話,起碼可以從一絲跡像了解別人既心情..傾落既感覺真實好多..
我深信分心二用係冇咩可能聽得明人地內心既真實想法..
ps. 如果我識NLP咁就好了..



re 浩然:
係指你之前講既說話呀..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...