2008年11月3日 星期一

Monday, November 03, 2008

 

你不在  高興還是悲哀  你都不在
我受了傷在偷偷好起來  但你不在  不在
呢個"你"係泛指  ....
依家呢段日子,好多野只能自己面對..
大家忘..漫天的功課同小測日日出現,
叫我點敢搵人講?
心情既起伏勁過股市上落... 


星期六晚人少少傾計,感覺挺特別~
sunny既問題幾值得反思,
只係我心中依家並沒有答案..
做好我現在的位置,已經係一件不容易的事呢..
所以暫時都想維持現狀..
曾經有一個dream,不過知道恐怕未必實現到..
尤其係前日會面完之後...
應該會係下年學打鼓...

RE louis:
你先係小朋友吧@@
我慶幸我有的,不止一個...
RE 妹:
有好多呢...
我諗要約出黎講至得..

Public - 2:12 AM - 25 views - 6 eprops - 4 comments - edit it - email

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...