2008年9月26日 星期五

Friday, September 26, 2008

 

不能說的背後...
內心交戰...
真的不能說出來..
講出黎對你對我都唔係一件好事..
可我不想隱瞞..多麼難受..
正如渚薰既AT field一樣,任何護盾也不是全無破綻的..
起碼,我的護盾曾再一次暫時破裂..
那怕只是幾個小時..



上個星期再次去左食不可貌相既雞蛋仔~
熱呼呼的,好回味呢~
為了幫人做功課..
侃侃而談WW1既野,
一路講,不禁流露出一絲歎息..
不知數十年後重看這段往事,
會是怎樣的心情?

你說現在的你未必是best person..
那...我呢?
第一,第二...第五...
適格者呀,你在那?
閒時的狂想~~

Gibberellin,Adrenocorticotropic hormone
我就黎比呢堆咒語玩死 ><
好難記呀!!!!!!!!!!

RE katy:
哈哈~知左之後有咩感受呢?XD

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...