2008年9月24日 星期三

Wednesday, September 24, 2008

 

Anger只係比Danger少左一個字母..
前幾日睇到呢句,覺得幾有pt~~
對我而言, D + Anger = Danger
個D字可以解作Disappointment...



放低電話那一刻,
才明白你點解會咁..
點知後來我先知道,
原來我都係唔明..

Empathy..點做好?
知道,但係唔明人地既感受
始終唔識去支持別人..
怕自己的唔成熟會累死人..

我仍然記得自己的hope來自何處..
依家既我終於不再停留在理論層面的明瞭..而係親身去面對.去經歷,去感受..
只係呢個過程有點兒難受..

RE monkey:
是黃麗玲(A-Lin)的~
最近迷上了聽佢既歌..
"我以為我成熟 以為我能好好過"
好好聽呢~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...