2008年9月7日 星期日

Sunday, September 07, 2008

 

有機會同一個小學同學聯絡番..
依舊能感受到昔日的童年感覺..
7年了...慶幸仍能keep in touch~



打邊爐個晚同你地講過的事,
真的好想將之實行...
感受良多..
導致我有如此的念頭..
只是不知能否做好而已...

始終是半成品...
並不安全喔..
表面睇落看似好好..
卻不知內裡充滿著不安定因素...
在這個位置,應該更能鍛鍊自己吧..
不求變,意味向敗亡招手..

彼此代求,今次的經歷令我好surprise..
「我就是道路、真理、生命;若不藉著我,沒有人能到父那裡去。 」
呢句好貼切呢..
講中左我既境況..
好屈機@@

坐Mc Donald & 企街傾計..
Very骨既時間~~
開始彼此融入大家既生命,
好感動!

今日第一次盡公民責任去投票~xd
好多人排隊呢..
個程序有少少混亂..
如果佢做到議員,希望佢做到野啦~~

唔知幾時先可以同你出街玩呢..
好鐘意同你一齊既時間..
你知道嗎?今晚雖然我好攰,
不過睇住你笑,
個一刻即刻充滿力量!
ps:我講緊我個堂妹~
病了一個星期..
狂包雲吞..
好攰呢... ^~^

RE vance:
係病到傻左@@
勁冇精神...
RE gary:
冇錯,你講岩左..
一個勁O 既故事..
RE 浩然:
今個星期提醒左我~
唔好只係留意開組時間..
RE raymond:
唔該晒~
我個時間表都算唔差~
RE Louis:
多謝你!
I have to overcome them..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...