2008年9月15日 星期一

Monday, September 15, 2008

 

早就知道事情會出現,
但係聽到個一刻,
心中仍然一震..
回家後,諗左好耐...
My study is not completed...
仲有好多好多...
可以點繼續落去?
好怕..



我知道你的感受係點..
那種感受,真的不知如何與別人細說..
接受現實/有信心可以改變到<---我都有諗過呢個問題..不過..我都冇答案..
只能在這裡對你說一句:"加油!"

一年冇見妳了...
你還好嗎?
不知為什麼,今天突然好掛住妳..
上年係cafe的對話,
我仲記得的...
可以讓我知道妳的近況嗎?

RE 浩然:
^~^
RE louis:
知道了..儘量啦..
RE jimmy:
我遲d一定會睇晒成套foundation的!!

 

 

 

 

ykk哥哥 xdxd
點呀, 依排有無令仔番呀?!
真係好記得你個令仔樣 hehe
以前我真係好討厭睇書
因為依家好多書都好廢
我試過睇一本英文書
講左幾版都係形容緊個環境個氣氛!!!
不過我會努力架啦
你依排點呀, 好掛住你,
得閒call我啦, 你好耐無搵我了
p.s.多d黎我xanga留cm啦 xd

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...