2008年3月25日 星期二

Tuesday, March 25, 2008

 

最近幾天有好多經歷呢~
星期五聽十架七言覺得超級感動..
當中的內容不斷衝擊著我既心思..
對愛呢樣野浮現左好多問題..
諗番起好耐以前聽既一首歌...
雖然歌詞既原意唔係咁,
不過D用字講晒我既心底話~
難道今天 才明白何謂真愛
就是要...能承受對方的不理想 
他始終有自己 優點跟缺陷 
誰也沒法 共誰來比
要改變老我真係唔易..
因為我對某D事情一早已經有一套睇法.
好難以超然既角度去睇件事..
依家個人好似一分為二咁..
一邊叫我唔好改,一邊叫我要學習改變自己..
銳變既過程真係好辛苦..  =.=''
多謝阿秉既提點!



星期六sunny同carine浸禮丫~
好開心呀!唔知下一次浸禮會輪到邊個浸呢.. XD
希望你地會快D搵到自己未來既方向!
完左之後幫手搬野,跟住同迪食tea & 傾計..
Celebration之後三組合埋gathering..
希望以後有更多機會認識青十三~
完既時候收到一張卡..好感動呢..
感受到你地對我既關心!我會繼續努力的~

星期日帶LOGOS..
今次冇幾個月之前咁緊張嚕~
淡定過上次好多....
Vanessa & Carine做得好好呀~
好開心可以同你地合作~ ^^
攻佔士師記後,
跟住應該揮軍往何處?
暫時打算向創世紀下手~

好想好想守護一樣東西..
唔想佢隨住年月而逝去..
因為佢係我所珍重的!
你們..明白我的意思嗎?

 


RE 譚:
我個副要$290..  T_T
RE monkey
你....  (吐血..)
我聽到我個荷包正在哭泣..
你以前聽過呢隻歌?
RE fifi
見你之前已經比你睇到我個新LOOK了~
番去探Melody佢地好唔好?

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...