2007年6月27日 星期三

Wednesday, June 27, 2007

 

呢幾日有機會同Katy傾計...
你真係好得意..
好開心可以同你講野~
我終於知道左andy既一個祕密~~WAKAKA~~
第3次返雙週祈禱會,(上2次返已經係上一年既事.. -.-'')
感覺同上2次好唔同..
今次青少年牧區既弟兄姊妹佔左40%..
大家一齊為左青少年牧區而祈禱..
阿威講既野令我有D感動..
真係要為逆風帶祈禱!!
完左之後同sunny,shirley,浩然 & 阿秉去左食野..
第1次可以獨享3個組長..好幸福耶~
多謝你地俾左咁多好既意見我..
我不禁有D懷疑呢一餐晚飯係咪特登為我而預備...哈利路亞!!!
自我裝備-->祈求-->等待機會
我要學習去放低某D野,由其他人去做..............


請開我眼,打開我心,明白你有多麼深愛我,
請釋放我,去我纏累,能讓我再有力榮耀你。
請改變我,謙卑我心,明白我有多麼需要你,
心緊靠你,進你懷內,容讓我永貼近隨著你。
RE stevie :
我都覺~~
RE 浩然:
你千祈唔好咁快老懷安慰住呀...xddd
RE 阿魚:
多謝你丫~(ps: 你好奸啊!!  hehe~)
RE andy :
邊個係衰豬..  -.-''
RE katy :
唉..有2隻衰豬係我xanga番comment...
你見唔見到?
(睇完唔好打我...xdd)

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...