2007年6月24日 星期日

Sunday, June 24, 2007

 

我地終於開始長大了!!!

我都可以話係睇住青十成長...
我記得好耐好耐以前第一次開組個陣,
成組淨係得4個人..(2個組員,2個組長)
當時我真係好失望..
唔通小組就係咁?
之後有越黎越多人番黎,
睇住大家由一盤散沙變成一個互相支持既群體
個種感覺好難形容..
感動...欣慰...高興...
冇錯!我地係成個牧區最細個組,
但係正正係因為咁所以我地要更加努力!
不可叫人小看你年輕.總要在言語、行為、愛心、信心、清潔上.都作信徒的榜樣。
但願這一句成為我地既鼓勵!
雖然我一早就知道shirley &阿秉要離開我地,不過尋晚真係好唔開心..
你地2個由逆風帶開始就同我地幾個一齊,使我地明白點去做一個基督徒..
詩歌小組,帶敬拜,查經,傾計..每一樣都值得我回味..
每一次我有煩惱既時候,
你地總會俾一D好既建議我..
你地係我屬靈既牧者,
使我成長,使我學會怎樣去關心別人..
我應承你地,當時間合適,我一定會站出來服侍!  (唔知有幾多人明白呢句既真正意義呢...)
係可見既將來,將會由浩然 & 阿魚帶領青十...
拜託你地2個啦~~


RE 期哥:
有機會同你share..
RE Tiffany:
知道啦~我一定會~
RE 浩然:
老實講,有時真係有D咖...
RE Jeffrey:
查實你都可以...





沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...