2007年6月15日 星期五

Friday, June 15, 2007

 

並 不 是 我 們 憑 自 己 能 承 擔 甚 麼 事 、 我 們 所 能 承 擔 的 、 乃 是 出 於  神 .
但係我有時真係好想講一句:''我捱不下去了.''
呢6日好似好快就過左去咁...
痛苦,失落,滿足,快樂,
接二連三咁出現..
天天新款,日日不同...



E+面對緊一連串既small change....
我驚覺自己又有DD唔同左..
係星期三個日,當某個念頭一出現係我腦海中個時,
連我自己都嚇左一跳...

這是我嗎?

ps. 哥林多前,後書真係好正....

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...